اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

شهدا به انسان‌های آزاده درس پایداری و شهادت دادند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان گرمی گفت: فرهنگیان شهید در دفاع از میهن اسلامی جانفشانی کرده و به مانند سنگر تعلیم و تربیت به انسان‌های آزاده درس پایداری و شهادت دادند.

شهدا به انسان‌های آزاده درس پایداری و شهادت دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان گرمی اظهار داشت: شهدای ما وجهه‌ای الهی و اسلامی داشتند و بی‌منت به لقای خدا پیوستند.

وی با گرامیداشت ایام سوم خرداد، برگزاری یادواره‌های شهدا را کمترین عمل در تقدیر از این همه جانفشانی عنوان کرد و افزود: شهدای ما با جایگاه رفیعی که در نزد خداوند دارند نعمت‌یافتگان همیشگی و یرزقون دایمی از سفره پر فضیلت الهی هستند.

امام جمعه گرمی در این همایش با ادای احترام به جایگاه رفیع شهدا ابراز داشت: فرهنگیان شهید در دفاع از میهن اسلامی جانفشانی کرده و به مانند سنگر تعلیم و تربیت به انسان‌های آزاده درس پایداری و شهادت دادند.

صفری به ثمرات خون شهدا اشاره کرد و افزود: از جان گذشتن به دلیل ارزش‌های ملی برخاسته از ایمانی قوی و عمیق است و شهیدان ما با دستیابی به این باور و ایمان مستحکم در راه ایران عزیز فداکاری کرده‌اند.

وی در ادامه بر پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های جوان جامعه تاکید کرد.

امام جمعه گرمی با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: این روز تاریخی سند عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران است.

صفری بیان داشت: حافظه تاریخ هرگز رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان غیرتمند ایران زمین در دفاع عاشقانه از این مرز و بوم را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر گفت: نسل‌های جدید باید حکایت رشادت و شهامت پدران و بزرگان خود را باور کرده و در دفاع از کیان میهن اسلامی دنباله رو راه پر برکت رزمندگان اسلام باشند.

امام جمعه گرمی با گرامیداشت یاد و نام شهدای سرفراز دفاع مقدس، اصحاب قلم را به تشریح و تبیین زوایای کم نظیر حماسه آزادسازی خرمشهر و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس به آیندگان فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر آموزش و پرورش گرمی نیز در این مراسم فرهنگیان شاهد را نشان افتخار آموزش و پرورش عنوان کرد.

ترحم رستمی اظهار داشت: معلمان شاهد الگوی تمام عیار مجاهدان راه حق هستند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول