اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم:

اقتدار ایران به برکت خون شهداست

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: اقتدار ایران به برکت خون شهداست.

اقتدار ایران به برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد حوزه فرهنگی و هنری شهرستان جم اظهار داشت: توجه به دغدغه‌های فرهنگی باید در رأس برنامه‌ها باشد.

وی ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین فرا رسیدن هفته گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اکنون که کشور ما در دنیا صاحب قدرت و نفوذ است به برکت خون شهدا و رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری است.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطر نشان کرد: باید قدر این نعمت بزرگ را دانست و اندیشه‌های امام راحل را در بین آحاد جامعه تبیین کرد.

اسکندری همچنین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح کرد و از مسئولان برای اجرایی شدن این برنامه‌ها درخواست همکاری کرد.

وی به افتخارات کسب شده در حوزه پرورشی اشاره کرد و این موفقیت‌ها را نشان از تعهد، تجربه و احساس مسئولیت مدیران و معاونان و مربیان دانست.

معاون پرورشی و تربیت بدنی جم نیز از تلاش‌های فرهنگیان در طول سال تحصیلی تشکر کرد و گفت: بحمدلله امسال در سطح استان صاحب عناوین بسیار خوبی شدیم و تعداد زیادی از دانش‌آموزان شهرستان به مسابقات کشوری راه پیدا کرده‌اند که حاکی از زحمات مدیران، معاونان و مربیان محترم پرورشی است.

محمد حسینی بیان کرد: امیدواریم با همت فرهنگیان و معلمان و مسئولان شاهد موفقیت چشمگیر دانش‌آموزان عزیز در سطح کشور باشیم.

وی همچنین خواهان ترویج و بسط فرهنگ غنی اخلاقی و انسانی در بین دانش‌آموزان شد.

در ادامه کارشناسان امور تربیتی و سلامت نیز به تشریح نحوه برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی پرداختند و از همه دست‌اندرکاران در کسب این موفقیت‌ها تشکر کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول