اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

سومین یادواره شهدای دانشجو برگزار شد

خبرگزاری فارس: سومین یادواره 44 شهید دانشجوی استان خراسان‌ شمالی برگزار شد.

سومین یادواره شهدای دانشجو برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جواد الا ئمه خراسان شمالی، یکی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این آیین با بیان اینکه فتح خرمشهر اثرات و نتایج قابل توجهی برای ملت ما داشت، گفت: در فتح خرمشهر مردم به عینه قدرت و یاری خداوند را مشاهده و درک کردند و حس اعتماد به نفس در آن‌ها زنده شد.

محمد خسروی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر در آن زمان از لحاظ برنامه‌های روانی و نظامی اعمال شده از سوی دشمن غیر قابل تصور بود، افزود: اما به یاری خداوند، قدرت ایمان، همت و ایثار رزمندگان عملیات بیت المقدس به رقم میل دشمنان پیروز شد.

وی با بیان اینکه امروز هدف اولیه و اصلی جنگ نرم دشمن تضعیف و نابودی اعتقادات و ارزش‌های دینی و انقلابی ملت ما به ویژه جوانان است، گفت: مهم‌ترین وظیفه ما در حال حاضر احیاء امر به معروف و نهی از منکر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

حجت‌الاسلام میرغفاری، یکی از علما و اساتید قم نیز در این یادواره با بیان اینکه باید برای پاسداری انقلاب و پیروی از ولایت فقیه، شهدا را الگو و سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، اظهار داشت: چرا که شهدا برای یاری کردن امام و مقتدای خود و دفاع از دین و میهن اسلامی از هم سبقت می‌گرفتند.   

رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلامی بجنورد نیز به همه دانشجویان توصیه کرد تا برای شناخت بهتر شهدا، زندگینامه این بزرگواران را مطالعه کنند.

علی فیروزنیا برگزاری یادواره شهدا را در واقع بستری برای زنده نگه داشتن یاد امام و شهدا و فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت عنوان کرد.

مراسم گرامیداشت سومین یادواره 44 شهید دانشجوی استان با حضور جمع کثیری از دانشجویان و بسیجیان در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد شهرستان بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول