اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور ملایر:

دانشجویان پرچم شهدا را بر دوش گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور ملایر هدف از برپایی یادواره شهدا را الگوبرداری از اهداف شهدا دانست و گفت: امروز دانشجو باید با بینش و بصیرت شهدا در شرایط فعلی همان پرچم را بردارد و همان حماسه را رقم بزند.

دانشجویان پرچم شهدا را بر دوش گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، عباس فتاحی ظهر امروز پنج‌شنبه در پانزدهمین یادواره شهدای گمنام دانشجوی استان همدان با بیان اینکه یاد و نام شهدا هرگز از میان ما نمی‌رود، اظهار کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این سخن مسیر را برای ما مشخص کرده است.

وی ادامه داد: حضور دانشجویان در جبهه‌های جنگ برای دفاع از اسلام و کشور، نشان از عمق دانش و بصیرت آنها بود که در سایه تبعیت از ولایت فقیه به دست آورده بودند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز ملایر ادامه داد: دانشجوی امروز نیز باید با همان بینش و بصیرت در شرایط فعلی همان پرچم را بردارد و همان حماسه را رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از راه‌های مختلف کشور ما را مورد هجوم قرار داده است، تأکید کرد: وظیفه دانشجویان ما الگوگیری از شهدا در این یادواره‌هاست.

فتاحی به شعار رهبر معظم انقلاب در سال جاری مبنی بر حمایت از کار و تولید ملی اشاره کرد و گفت: وظیفه ما جامه عمل پوشاندن به این فرمان رهبری است و اگر در این مسیر گام برداریم توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم.

وی وظیفه امروز دانشجویان را بسیار خطیر و مهم خواند و گفت: سرمایه‌های امروز ما آرمان‌ها و ارزش‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری است و ما باید همان راهی را دنبال کنیم که امام و شهدا رفته‌اند و در سایه ولایت فقیه گام برداریم.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان نیز به مقام شهدا در قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا هر آنچه داشتند با تأسی از قرآن کریم بود.

اردشیر خزایی به آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: چیزی که خدا اراده کند هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع آن شود و آزادسازی خرمشهر مصداق بارز آن است.

وی خطاب به دانشجویان اظهار داشت: دشمن به دنبال فروپاشی هویت ملی جوانان است و می‌خواهد با جنگ نرم هویت جوانان ما را زیر سئوال ببرد.

خزایی تصریح کرد: اگر می‌خواهید به انقلاب لطمه وارد نشود پیرو ولایت فقیه باشید و در این مسیر گام بردارید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تفکر شما باید بسیجی باشد و در این راه با ارتقای علمی و پیشرفت جلوی توطئه دشمنان را بگیرید و این مهم ادامه راه شهدا است.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول