اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا تأکید کرد

نقش محوری ورزش در سلامت یک جامعه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: ورزش نقش اساسی و محوری را در سلامت جسمی و روحی جامعه ایفا می‌کند.

نقش محوری ورزش در سلامت یک جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مصطفی شاه‌محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه ورزش‌های شهروندی بویین‌زهرا ضمن تبریک هفته مقاومت اظهار کرد: رزمندگان اسلام با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر نیروی خود توانستند نیروهای اشغالگر را با خفت و خواری تمام از خرمشهر بیرون رانده و سبب افتخار و عزت برای جمهوری اسلامی شوند.

وی با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) پیرامون فتح خرمشهر افزود: همان‌گونه که امام راحل (ره) فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد"، قطعا نقش نیرو‌ها و امدادهای غیبی در پیروزی رزمندگان اساسی و تعیین‌کننده بوده است.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه مردم ولایت مدار و خود‌باور جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها با ایمان به خدا و تلاش و همت مضاعف سبب افتخار و عزت جاودانه می‌شوند، تصریح کرد: امروز دشمنان قسم‌خورده اسلام با انواع توطئه و دسیسه‌ها درصدد براندازی نرم جمهوری اسلامی هستند.

شاه‌محمدی با اشاره به فشار‌های اقتصادی استکبار و کشور‌های غربی علیه جمهوری اسلامی تأکید کرد: مقاومت و ایستادگی جانانه ملت غیور ایران اسلامی در هر زمان پاسخی دندان‌شکن به تحریم‌های غرب می‌دهد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز با همت و تلاش جوانان به کشور برتر منطقه‌ای در علم و توسعه رسیده است، اضافه کرد: قدرت و عظمت والای این کشور چشم تمام دولت‌های کفر و استبداد را کور کرده است.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های مطلوب‌تر و کیفی‌ متولیان و مسئولان فرهنگی برای تقویت روحیه اعتقادی و ارزشی در جوانان بیان کرد: امروز بنا به فرموده مقام معظم رهبری "مسئولان وظیفه دارند که در اشاعه هر‌چه بیشتر فرهنگ والای دینی در راستای تعمیق بیشتر جوانان با معارف دینی تلاش کنند".

شاه‌محمدی با اشاره به نقش ورزش در توسعه سلامت در کشور عنوان کرد: ورزش و نشاط  نقش اصلی و تعیین‌کننده را در سلامت روحی و روانی جامعه تأمین می‌کند.

وی تلاش برای اشاعه فرهنگ سلامت در بخش‌های مختلف شهرستان بویین‌زهرا را در اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های این شهرستان در سال جاری برشمرد و افزود: از همه شهروندان که در عرصه ورزش صاحب هنر و انگیزه هستند دعوت می‌کنیم که با طرح ایده و پیشنهاد خود نسبت به امر احیای ورزش‌های همگانی در بویین‌زهرا با فرمانداری تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول