اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین‌زهرا تاکید کرد

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای حوزه سلامت

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بویین‌زهرا گفت: باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت و بهداشت در کشور استفاده کرد.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، مصطفی شاه‌محمدی ظهر امروز در جلسه بهداشت شهرستان بویین‌زهرا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به لزوم توجه جدی مسئولان به رفع مشکلات بهداشتی در مراکز اجتماعی، بیان کرد: امروز با گسترش زندگی شهرنشینی، مشکلات بهداشتی شهروندان نیز گسترش یافته و به یکی از مهم‌ترین مسائل و معضلات روز جامعه تبدیل شده است.

وی افزود: بهداشت فردی و اجتماعی در زندگی موجب حفظ سلامت افراد و جلوگیری از شیوع بیماری‌های عفونی و غیر عفونی در جامعه می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه هر سال اعتبارات بسیار ویژه‌ای به امر بهداشت شهروندی اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: باید با مشارکت مردم و برنامه‌ریزی دقیق از سوی مسئولان امور بهداشتی، زمینه ریشه‌کنی آفات و مشکلات بهداشتی فراهم شود.

شاه‌محمدی اشاعه فرهنگ سلامت در میان اقشار جامعه و به خصوص جوانان را بسیار ضروری و تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: باید از مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کرد تا با ترویج فرهنگ سلامتی از ترویج بسیاری از مشکلات جسمی و روحی دیگر که در جامعه کنونی رواج یافته، جلوگیری کنند.

وی نقش فرهنگیان و مربیان تربیتی در مدارس را برای آموزش فنون صحیح سلامت، نتیجه‌بخش برشمرد و تصریح کرد: باید از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای پیشبرد اهداف سلامت و بهداشت در کشور استفاده کرد.

معاون فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه در سال‌های اخیر در عرصه بهبود وضعیت بهداشتی در کشور گام‌های موثری برداشته شده، بیان کرد: همکاری همگانی و مشارکت جدی در عرصه‌های مختلف همیشه با موفقیت و پیشبرد اهداف در نظر گرفته شده همراه است.

شاه‌محمدی برپایی دوره‌های آموزشی ترویج سلامت را برای شهروندان مفید و اثرگذار عنوان کرد و افزود: اگر در این زمینه مسئولان اهتمام جدی‌تری بورزند، می‌توان به کاهش معضلات و مشکلات بهداشتی امید بیشتری داشت.

جلسه بهداشت شهرستان بویین‌زهرا امروز با حضور مصطفی شاه‌محمدی معاون فرماندار بویین‌زهرا، حسین طائفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین‌زهرا و نیز جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بویین‌زهرا برگزار شد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول