اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

طرح سلامت شهروندی احیا شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر اردبیل از اجرای طرح سلامت شهروندی و فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه خبر داد.

طرح سلامت شهروندی احیا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیزه تراز پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل ضرورت توجه به مولفه‌های این طرح را نظیر سلامت محیط زیست، حفظ تندرستی شهروندان، مهیا کردن فضاهای تفریحی و ورزشی را ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: در این زمینه باید به گونه‌ای حرکت کنیم تا شهروندان ما احساس آرامش و سلامت داشته باشند.

وی توجه جدی به رینگ شورابیل و توسعه فضای سبز را در این منطقه یادآور شد و تصریح کرد: در یک ماه باقیمانده به تعطیلات تابستانی باید این کار به سرانجام برسد.

* دستگاه‌های غیر‌استاندارد بازی کودکان جمع‌آوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو دیگر شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه با ابراز رضایت از بهبود وضعیت رفت و روب شهری و تامین نیروی حاضر به کار در پارک‌ها و فضاهای سبز در رسیدگی به نظافت این اماکن بیان داشت: روحیه نقد‌پذیری شهرداری اردبیل یکی از امتیازات منحصر به فرد است به طوری که در سایه حفظ این روحیه شهرداری حرکت‌های قابل قبول و توجهی را در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

علیرضا دباغ عبداللهی گفت: در سایه چنین انتقادات، توصیه‌ها و تذکر‌ها بحث فضای سبز، گل‌کاری و نگهداری اماکن و پیاده‌رو‌ها به شکل تحولی انجام شده و این تلاش شهرداری جای سپاس و قدردانی دارد.

وی به بی‌توجهی در سالیان گذشته به حوزه شورابیل اشاره کرد و ادامه داد: در شورابیل باید طرح‌های نو و قابل قبول و اقبال مردم انجام شود که انتظار داریم شهرداری اردبیل دستور توقف تخریب‌های آغاز شده در فضای سبز شورابیل را صادر کند و اجازه ندهد این منطقه بیش از این دچار نابسامانی شود.

عضو شورای شهر اردبیل خواستار تعطیلی دستگاه‌های غیر‌استاندارد بازی کودکان در پارک‌ها و محیط ‌های تفریحی مختلف شد و افزود: در فرصت باقیمانده باید به صاحبان این دستگاه‌ها فرصت دهیم تا رفع نقص کرده و استاندارد لازم را دریافت کنند.

دباغ عبداللهی یادآور شد: اگر در اثر فعالیت این دستگاه‌ها حادثه‌ای رخ دهد و یا مرگ و میر و نقص عضوی به وقوع بپیوندد ما شرعاً و وجداناً توان پاسخگویی نخواهیم داشت و بهتر است پیشگیری را قبل از وقوع حادثه مدنظر قرار دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرداری با اعمال نظارت و قدرت کامل می‌تواند به جمع‌آوری دستگاه‌های غیر‌استاندارد بپردازد و تا رفع شدن معایب اجازه فعالیت آنها را ندهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لیلا تقوی دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز خواستار امحای آثار تبلیغاتی کاندیداهای مجلس از سطح معابر و خیابان‌ها شد و اظهار داشت: حرکت مخرب کاندیداها در سطح شهر به چهره شهر جلوه نازیبا داده است که امیدواریم به سرعت امحا و پاکسازی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول