اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خوزستان:

بهداشت و سلامت خوزستان بیشتر مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، توجه بیشتر به حوزه بهداشت و سلامت استان را خواستار شد.

بهداشت و سلامت خوزستان بیشتر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید کریم حسینی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مرکز مدیریت منطقه‌ای زنجیره سرد واکسن خوزستان، نیروی انسانی را در تمام زمینه‌ها از جمله فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سلامت محور توسعه دانست و توجه به مسائل بهداشتی و حوزه سلامت را از اولویت‌های کاری خود در آینده عنوان کرد.

وی با اشاره تلویحی به برخورد نامناسب با بیماران در مراکز بهداشت، تصریح کرد: برای ما بسیار سخت است که گزارش‌هایی مبنی بر نحوه خدمات‌رسانی یا برخورد نامناسب با ارباب رجوع در مراکز بهداشتی دریافت کنیم.

حسینی افزود: به واسطه کمبود امکانات و نیروی انسانی در حوزه بهداشتی درمانی و دیگر مشکلات استان در این حوزه، قطعا شرایط موجود پاسخگوی جمعیت 4.5 میلیون نفری نیست، اما ناچار هستیم و مکلفیم که با حداقل امکانات، بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

این مسئول با اشاره به شرایط سخت زندگی در خوزستان عنوان کرد: شهروندانی که در این شرایط آب و هوایی و گرد و غبار هستند، در حوزه سلامت نیاز به توجه بیشتری از سوی مرکز دارند و تکریم و پاسخگویی به مطالبات آنها باید مدنظر قرار گیرد.

معاون استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستانی‌ها مطالبات بیشتری در حوزه سلامت دارند، توجه و برنامه‌ریزی بیشتر به استان را در این حوزه خواستار شد.

ششمین مرکز مدیریت منطقه‌ای زنجیره سرد واکسن کشور امروز در کوی سعدی اهواز افتتاح شد. این مرکز جنوب و جنوب غرب کشور را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول