اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت گرفت

برگزاری اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت فارس

خبرگزاری فارس: دهمین اجلاس سالانه خیرین سلامت فارس با حضور مسئولان ارشد استانی، نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی، خیرین تامین سلامت و نمایندگان مجامع سایر استان‌ها در شیراز برگزار شد.

برگزاری اجلاس سالانه خیرین تامین سلامت فارس

به گزارش خبرنگار فارس از شیراز، رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز در اجلاس سالانه مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس، اظهار داشت: فارس پایه‌گذار مجمع خیرین تأمین سلامت در کشور است.

محمدهادی ایمانیه افزود: در دهه اخیر، خیران، بسیار زیبا وارد میدان شده‌اند و به مجمع اعتماد کردند و ما نیز نیازسنجی کرده و به خیرین تأمین سلامت این استان اعلام کردیم و آن‌ها نیز پذیرفتند و اقدامات خود را در راستای رفع نیازها، در تمام شهرها و روستاها آغاز کردند.

وی ادامه داد: در این راستا صندوق قرض‌‌الحسنه حضرت فاطمه زهرا(س) برای وام به بیماران نیازمند دایر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در قسمتی دیگر از سخنان خود با اشاره به اتفاق اخیر ضد فرهنگی و اهانت به ساحت مقدس امام هادی(ع) بیان داشت: بعضی از خفاشان روزگار غربت امام هادی در عصر عباسیان را تکرار کردند و حرمت دهمین امام شیعیان را شکستند، اما این حرکت‌شان نتیجه معکوس داشت و غربت این امام همام را در جامعه کمرنگ‌تر کردند.

ایمانیه اضافه کرد: این روزها هر جا و در تمام سایت‌ها، سخن از مظلومیت امام هادی(ع) است، که این هتک حرمت را محکوم جلوه می‌دهد.

به گزارش فارس، در حاشیه این اجلاس انتخابات 15 عضو ادواری هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس به صورت تمام رایانه‌ای صورت گرفت که هشت نفر از شیراز و هفت نفر از شهرستان‌های دیگر استان فارس انتخاب شدند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول