اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24و 25 خرداد سال‌جاری صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره ملی مسجد و سلامت اجتماعی در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان از برگزاری جشنواره ملی مسجد و سلامت اجتماعی در 24و 25 خرداد سال‌جاری در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی مسجد و سلامت اجتماعی در کردستان

حسن بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این جشنواره در هشت بخش مجزا با حضور جمعی از مقامات عالی قضائی کشور و استان در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار خواهد شد.

وی تبیین نقش مسجد در زندگی فردی و اجتماعی و جایگاه آن در تحقق برنامه‌های حوزه اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: بررسی نقش اعتقادات دینی در کجروی‌های اجتماعی، وحدت و انسجام اسلامی در پرتو نماز جماعت، راهبردها و راهکارهای جذب جوانان به مسجد، مدیریت فرهنگی مسجد و راهکارهای تقویت کارکرد آن در ارتقای تقویت روحیه دین‌باوری افراد، نقش امامان جماعت در هویت‌یابی، نوع‌دوستی، فرصت‌طلبی و همبستگی اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره 2 روزه در این استان است.

ارسال یک‌هزار و 747 اثر به جشنواره مسجد و سلامت اجتماعی

دبیر جشنواره ملی مسجد و سلامت اجتماعی کردستان از ارسال یک‌هزار و 747 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: تاکنون 300 اثر در بخش مقاله علمی، 153 اثر در بخش شعر، 131 اثر در بخش خاطره‌نویسی، در بخش فیلمنامه 146 اثر، در بخش نمایشنامه 105 اثر، در بخش عکس 130 اثر و در بخش فیلم 148 اثر به این جشنواره ارسال شده است.

بابایی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره در بخش طراحی، نقاشی و گرافیک را 170 اثر، گزارش تصویری و مکتوب 140 اثر، داستان کوتاه 169 اثر، وبلاگ‌نویسی 115 اثر و انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای 40 اثر عنوان کرد.

وی در پایان تصریح کرد: این جشنواره با مشارکت و همکاری ادارات کل استان، دانشگاه‌ها، اساتید دانشگاهی، دانشجویان، روحانیون و رسانه‌های جمعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول