اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا:

بخشنامه سلامت اداری در اداره‌های صومعه‌سرا لازم‌‌الاجراست

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا گفت: مسئولان و مدیران اجرایی صومعه‌سرا بخشنامه سلامت اداری را جدی بگیرند.

بخشنامه سلامت اداری در اداره‌های صومعه‌سرا لازم‌‌الاجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، کریم شعبانی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر در دوران جنگ تحمیلی منطقه راهبردی و مهمی بود که با اراده مستحکم و راسخ مردم حفظ شد.

وی رکن رهبری جامعه اسلامی را در راستای تحقق اهداف، آرمان‌ها و ارزش‌های نظام موثر خواند و تصریح کرد: رهبری نماد وحدت، برادری و استمرار حکومت جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام مبارک رجب بیان کرد: رجب ماه مملو از برکات و خیرات است که امیدواریم خداوند توفیق عبادت در این ماه را بر همه انسان‌ها عنایت کند.

شعبانی درباره سال تولید ملی، یادآور شد: این نامگذاری باید از حالت شعاری درآمده و تلاش‌های دستگاهای اداری بیشتر شود.

وی اشتغال و افزایش سرمایه‌های داخلی را از جمله اثرات مثبت این فعالیتها عنوان کرد و گفت: تولیدات داخلی با سرمایه داخلی افزایش می‌یابد.

فرماندار صومعه‌سرا با تصریح بر اینکه در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای توسعه و آبادانی و عمرانی در حوزه و بخش‌های مختلف صومعه‌سرا صورت گرفته است، ابراز کرد: پیش از این شاخص‌های مختلف صومعه‌سرا به دلیل کاهش در حجم پیشرفت‌ها محاسبه استانی و کشوری نمی‌شد.

شعبانی با بیان اینکه همواره انسان‌های شایسته و توانمند در تمام عرصه‌های مدیریتی موفق و درخشان هستند، افزود: نیروهای شاخص و تلاشگر نظام در تمام مقاطع باید ارج گذاشته شوند.

وی اخلاق‌مداری را اساس کار مدیریتی در کشور برشمرد و بیان کرد: موفقیت و شایسته‌سالاری در دامنه اخلاق‌مداری سنجش می‌شوند.

فرماندار صومعه‌سرا با قدردانی از تلاش‌های نماینده قبلی صومعه‌سرا در 2 دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بسیاری از گام‌های توسعه‌ای و پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، عمرانی، راه،گاز و دیگر بخش‌های صومعه‌سرا مدیون تلاش، مکاتبات، پشتکار و پیگیری‌های شخص سید کاظم دلخوش بوده است.

شعبانی، از اختصاص بالغ بر 25 میلیارد تومان اعتبار به بخش‌های اجرایی پروژه‌های صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: این میزان اعتبار برای ساخت و اجرای 129 پروژه مختلف صومعه‌سرا با همکاری نماینده سابق این شهرستان اختصاص یافته و هزینه شده است.

به گفته وی، این میزان هزینه و اعتبار برای اجرای پروژه‌های یک شهرستان امری شگفت‌انگیز و غیرقابل باور است.

به گفته این مسئول، سال گذشته در بخش آب روستایی صومعه‌سرا بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اختصاص داده شد.

وی با اشاره به برگزاری آخرین جلسه مجلس هشتم متذکر شد: مجلس نهم از هفته آینده با منتخبان جدید ملت برگزار می‌شود و حمیدرضا خصوصی از صومعه‌سرا منتخب مردم این شهرستان است.

شعبانی، به ارسال بخشنامه سلامت در تمام اداره‌های این شهرستان اشاره کرد و افزود: مدیران اجرایی صومعه‌سرا بخشنامه سلامت اداری را در راستای پرداخت وجوه، حق دریافتی و دیگر بخش‌های اداری جدی بگیرند و آن را بایگانی نکنند.

وی خاطرنشان کرد: یک کوتاهی یا سهل‌انگاری کوچک در یک بخش موجب اختلال انگیزی و تبعات ناخوشایندی در حوزه‌های وسیع می‌شود که نظارت و کنترل بر عملکردها اصل مهم مدیریتی است.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه مدیران و مسئولان جدید حوزه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره اطلاعات، شورای شهر، مجمع امور صنفی، سرپرستی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک رفاه کارگران و نماینده منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند و از تلاش مسئولان قبلی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول