اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

رژیم صهیونیستی جایگاهی در نشست بغداد نداشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان با اشاره به دور دوم نشست 1+5 گفت: نتیجه این نشست به نفع ایران است و رژیم صهیونیستی جایگاهی در نشست بغداد نداشت.

رژیم صهیونیستی جایگاهی در نشست بغداد نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی در نماز سیاسی عبادی این هفته گلپایگان که در مسجد جامع برگزار شده بود، اظهار داشت: نشست 1+5 در کشور عراق برگزار شد و ایران به همراه سایر اعضا در این نشست حضور یافتند و نتیجه این نشست به نفع ماست، این کشورها وقت‌کشی می‌کنند و حرف‌های تکراری بیان می‌کنند.

وی افزود: خانم اشتون پیش از اینکه در نشست حضور یابد با رژیم صهیونیستی مشاوره کرد و سؤال ما این است که رژیم صهیونیستی در این نشست چه جایگاهی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان ادامه داد: نماینده ایران در این نشست حضور خوبی داشت و به درستی از مواضع ایران دفاع کرد، آنها با هیاهوی رسانه‌ای که برپا کردند از بسته پیشنهادی به عراق صحبت کردند و خواستار کاهش غنی‌سازی شدند.

وی خطاب به خانم اشتون گفت: رژیم اسرائیل یک دولت نامشروع در منطقه است و پروتکل‌های بین‌المللی را قبول ندارد و با اینکه کلاهک‌های هسته‌ای زیادی دارد، شما در برابر او ناتوان هستید و حرفی برای سخن گفتن ندارید، حال شما به دنبال مشورت با این رژیم در مذاکرات 1+5 هستید.

اسماعیلی بیان داشت: این رژیم در آینده نزدیک خطر بزرگی برای استکبار جهانی خواهد بود و این دولت دولتی نیست که شما بتوانید بر او تکیه کنید و این امر در حکومت صدام و مبارک به درستی نشان داده شد.

وی اظهار داشت: ملت ما همواره آگاه و هوشیار است و با وجود اینکه در هشت سال دفاع مقدس جوانان زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، امروز هم با امام شهیدان پیمان بسته که زیر بیرق اسلام حرکت کند و این علم را به دست علمدار هستی، امام عصر(عج) برساند.

خطیب جمعه گلپایگان در بخش دیگری از سخنانش به زندگی امام هادی(ع) اشاره کرد و افزود: ما باید ظرف وجودی خودمان را از معارف این بزرگواران لبریز کنیم و زندگی این بزرگواران را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه زندگی امام هادی(ع) با غربت و مظلومیت همراه بوده است، تصریح کرد: اهانتی که به ساحت مقدس امام علی‌النقی(ع) شد، به خاطر کوتاهی شیعه در شناخت این امام است که این چنین افرادی به خود جرات می‌دهند نسبت به این امام و یا سایر امامان معصوم(ع) چنین رفتار ناشایستی داشته باشند.

اسماعیلی گفت: وهابیون با جسارت زیاد حرمین عسکرین را تخریب کردند ولی مسلمانان پاک‌باخته مجدداً حرمش را بازسازی کردند، ولی امروز این گروه باید آگاه باشند شیعه جواب این جسارت‌ها را می‌دهد و ساکت نخواهد ماند و امروز در سالروز شهادت امام هادی(ع) شاهد بودیم که مراسم عزاداری این امام همام پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول