اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

امسال1500 نفر در کردستان استخدام می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کردستان از استخدام 1500 نفر در سال‌جاری در سطح استان خبر داد.

امسال1500 نفر در کردستان استخدام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، موسی مرادیانی بعد‌از‌ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان که در سالن دولت استانداری تشکیل شد، گفت: این تعداد استخدامی توسط دولت مصوب شده و باید در سال‌جاری اجرایی شود.

وی بر تهیه چارت سازمانی دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و بیان داشت: مسئولان با تعیین پست‌های کارشناسی و اعلام تعداد نیروی مورد نیاز باید از ظرفیت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

وی از برگزاری نخستین آزمون استخدامی در 26 خرداد ماه جاری خبر داد و عنوان کرد: این آزمون‌ مربوط به استخدامی در استانداری، بانک‌خون، بهزیستی و پزشکی قانونی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کردستان گفت: دستگاه‌هایی که ظرفیت بیشتری را در اختیار دارند می‌توانند اعلام نیاز نیروی انسانی کارشناس کنند تا پیگیری‌های لازم در این رابطه انجام شود.

مرادیانی از فعال نبودن میزهای خدمت در تعدادی از ادارات سطح استان انتقاد کرد و اظهار داشت: میز خدمت تشریفاتی نیست و درصورت فعال نبودن، کم‌کاری مدیران استان را می‌رساند.

وی از مدیران استان خواست که افراد متخصص، آگاه و خوش‌اخلاق را به‌عنوان مسئول میز‌خدمت ادارات خود انتخاب کنند.

وی در پایان به بحث نظرسنجی تکریم ارباب‌رجوع در ادارات استان اشاره کرد و بیان داشت: آموزش و پرورش، بیمه خدمات درمانی و جهاد کشاورزی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی به‌عنوان دستگاه‌های برتر سال گذشته معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول