اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی خبر داد

بهره‌مندی 1500 خانوار از خدمات انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 500 خانوار زندانی در سطح استان زیر پوشش این انجمن هستند.

بهره‌مندی 1500 خانوار از خدمات انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید هاشم‌ اسماعیل‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان یک نهاد کاملا مردمی است، اظهار داشت: در حال حاضر این انجمن در چهار شهرستان بیرجند، نهبندان، قاینات و فردوس فعالیت دارد.

وی کمک به خانواده زندانیان، کمک به حرفه‌آموزی و کمک به اشتغال زندانیان را از اهداف این انجمن عنوان کرد و افزود: 627 خانوار زندانی در شهرستان بیرجند زیر پوشش این انجمن هستند.

*زیر پوشش بودن 1895 فرزند زندانی در انجمن حمایت از زندانیان

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی از زیر پوشش بودن یک‌هزار و 895 فرزند زندانی در انجمن حمایت از زندانیان بیرجند خبر داد و گفت: از این تعداد 661 نفر محصل هستند.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه 90 درصد خانواده‌های زندانیان نیاز معیشتی صد درصد دارند، گفت: توزیع سبدهای غذایی در بین خانواده‌های زندانیان از اهم اقدامات این انجمن است.

*پیگیری 860 پرونده قضایی در سال گذشته

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی از پیگیری 860 پرونده قضایی در سال گذشته در سطح استان خبر داد و گفت: همچنین در سال گذشته تعداد یک‌هزار و 870 جلسه مشاوره با زندانی و خانواده وی نیز انجام شده است.

اسماعیل‌زاده از برگزاری یک‌هزار و 125 مصاحبه تخصصی نیز در سال گذشته در سطح استان خبر داد و یادآور شد: 780 پیگیری عفو آزادی نیز طی این مدت در سطح استان انجام شده است.

وی از برگزاری آموزش مهارت‌های زندگی برای 375 خانواده زندانی نیز در سطح استان در سال 90 خبر داد و گفت: طی این مدت برای 58 همسر زندانی نیز ایجاد اشتغال شده است.

*انجمن حمایت از زندانیان هیچ منابع دولتی ندارد

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی از جمع‌آوری 300 میلیون تومان کمک نقدی به این انجمن خبر داد و ادامه داد: این انجمن هیچگونه درآمد دولتی ندارد.

اسماعیل‌زاده درآمد انجمن حمایت از زندانیان استان در سال گذشته را 557 میلیون و 264 هزار تومان عنوان کرد.

وی از مردم خواست تا هر گونه کمک نقدی خود را به شماره حساب 33333.06 بانک سپه شعبه معلم واریز یا به آدرس انجمن واقع در خیابان مطهری 17 پلاک چهار تحویل دهند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خراسان‌جنوبی با اشاره به پنجم خردادماه سالروز تأسیس این انجمن یادآور شد: دیدار خیران با مسئولان استان از اهم برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول