اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

باید در راس امور کسانی قرار بگیرند که برای نظام هزینه کرده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر قرار گرفتن افراد بی‌ادعا و دلسوز در راس امور گفت: باید در راس امور کسانی قرار بگیرند که برای نظام هزینه کرده‌اند.

باید در راس امور کسانی قرار بگیرند که برای نظام هزینه کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی در شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: مسئولان خدمتگزار، خادم و نوکر مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از مردم در زمینه بخشی از امور نگران هستند، اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب، اقدامات بسیاری در کشور صورت گرفته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درست است که در بسیاری از زمینه‌ها، پیشرفت‌های بسیاری حاصل شده است، ولی نباید فکر کنیم که همه چیز در همه جا روبه راه است.

وی خاطر نشان کرد: نباید ادعا داشته باشیم که همه کارها به صورت کامل صورت گرفته است.

اسماعیلی با تاکید بر انجام دقیق اقدامات توسط دستگاه‌های اجرایی استان افزود: کوچکترین کوتاهی در انجام خدمت به مردم خیانت به شهدا محسوب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه مردم سرمایه‌های نظام هستند، افزود: مسئولان باید دقت لازم در خدمت به مردم را داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کوچک‌ترین غفلت در زیر مجموعه یک دستگاه اجرایی موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کند، اضافه کرد: گاهی اوقات است که مدیران به صورت درست کار می‌کنند ولی اطلاع از عملکرد زیر مجموعه خود ندارند و کوتاهی که در زیر مجموعه این دستگاه صورت می‌گیرد، موجب نارضایتی مردم از دستگاه‌های دولتی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن کشور دارند، افزود: این افراد کسانی هستند که بدون ادعا به دفاع از کشور و نظام پرداختند.

اسماعیلی همچنین با تاکید بر قرارگرفتن افراد بی‌ادعا و دلسوز در راس امور افزود: باید در راس امور کسانی قرار بگیرند که برای نظام هزینه کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: نباید به کسانی که دستی در آتش نداشته و پر ادعا هستند، اجازه داده شود که در راس امور قرار گیرند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه اصلاح راس امور افزود: به گفته این بزرگواران تا راس امور اصلاح نشود، نظام نیز اصلاح نمی‌شود.

وی در ادامه با خطاب به مدیران در زمینه داشتن نیت خالص برای انجام امور مردم اضافه کرد: اگر تلاش خالصانه برای رضای خدا و خدمت به مردم باشد، در این صورت نصرت و پیروزی نیز شامل حال آنها می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری سالروز آزادسازی خرمشهر و دلاوری‌های انجام شده در این روز افزود: در این روز مردم ایران ثابت کردند که اگر کسی به خودش جرات تجاوز به کشور دهد، دست او را از کشور کوتاه می‌کنند.

اسماعیلی همچنین با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات اضافه کرد: در این روز نیز با وجود میل باطنی بسیاری از دشمنان که خواهان حضور نداشتن مردم در انتخابات بودند، مردم حضور گسترده در انتخابات داشته و توطئه دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: مردم با این کار خود ثابت کردند که هرگز از اهداف نظام و انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کنند و همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم صاحبان اصلی نظام هستند و این کار خود را با تقدیم 220 هزار جوان در جنگ ثابت کردند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول