اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نطنز:

مردم به صاحبان قدرت و ثروت رای نمی‌دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار نطنز گفت: مردم در انتخابات آتی، به افرادی که با صاحبان قدرت و ثروت در ارتباط هستند، رأی نمی‌دهند.

مردم به صاحبان قدرت و ثروت رای نمی‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، مهدی سلیمانی امروز در پایان راهپیمایی 22 بهمن در مصلای نطنز ضمن تشکر از حضور پرشور مردم اظهار داشت: امروز در هفت نقطه از شهرستان نطنز راهپیمایی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران دوران خردسالی، طفولیت و نوجوانی خود را طی کرده و وارد دوران جوانی شده است.

فرماندار نطنز در ادامه بخشی از دستاوردهای ایران را پس از انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: یکی از دستاوردهای این انقلاب فرهنگ ایثار و شهادت است و پدران و مادران شهدا باید به خود ببالند که با تبلور ایثار و فداکاری جوانانشان انقلاب ما تضمین شده است و از دیگر دستاوردها می‌توان به آزادی اشاره کرد و انتخابات گذشته نشان‌دهنده این موضوع است و در مسئله ارتباط مردم با مسئولان و رهبری این آزادی را می‌توان آشکارا مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و بخشی از آفریقا در حال انجام است که شاهد الگوگیری این کشورها از انقلاب اسلامی ایران هستیم.

سلیمانی ادامه داد: تمام دستاوردهای ایران در زمینه‌های داخلی و بین‌المللی مرهون حمایت‌های مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی و در پی آن رهبری داعیانه ولایت مطلقه فقیه در دوران امام خمینی (ره) و در حال حاضر رهبری هوشمندانه رهبر انقلاب است.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات گفت: درخواست رهبر انقلاب حضور در تمام صحنه‌ها است و در حال حاضر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به تحریم‌های کشورهای اروپایی و استکبار جهانی، با حضور در این انتخابات حمایت از ولایت مطلقه فقیه و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان نشان می‌دهیم.

فرماندار نطنز در ادامه گفت: ریل حرکت دستگاه‌های اجرایی کشور از مسیر قوانینی است که در مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود و این انتخابات نخستین انتخابات پس از فتنه 88 است و حضور در انتخابات نشان‌دهنده حمایت مردم از انقلاب و کشور است و ضمن حضور در این انتخابات باید با بصیرت و حضور آگاهانه فردی را که تدیّن و اعتقاد به نظام و کشورش را ثابت کرده باشد و از ولخرجی و اصراف بپرهیزد انتخاب کنیم، زیرا مردم به افرادی که با صاحبان قدرت و ثروت در ارتباط هستند رأی نمی‌دهند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول