اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروزی آزادسازی خرمشهر صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه عکس شهدا در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌دره از برپایی نمایشگاه عکس شهدا به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در خرم‌دره خبر داد.

برپایی نمایشگاه عکس شهدا در خرم‌دره

محراب‌علی داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه سوم خرداد به نام روز ملی مقاومت، ایثار و شهادت نامگذاری شده است، اظهار داشت: سوم خرداد ثابت کرد که اگر همه تابع و پیرو ولایت باشند بر تمام مشکلات غلبه خواهند کرد.

وی افزود: در سوم خرداد سال 61 در جنگ تحمیلی با اطاعت و پیروی از ولایت و یکپارچگی و وحدت در برابر تمام زورگویان و ستمگران ایستادگی و پیروزی حاصل شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌دره تصریح کرد: سوم خرداد ثابت کرد که همه ملت می‌توانند با وحدت و یکدلی که امام خمینی(ره) آن را یکی از عوامل پیروزی می‌دانند به پیروزی و موفقیت بزرگ دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سوم خرداد شهامت، رشادت و شهادت‌طلبی خود را در راه اسلام به اثبات رساند،گفت: ملت ایران در این روز ثابت کرد که برای حفظ دین و میهن خود هیچ گونه ذلتی را نمی‌پذیرد و ملتی آزاده است.

داودی با تاکید بر لزوم حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: باید این حماسه‌ها را گرامی و عزیز داشته و‌ این حماسه‌ها به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان معرفی و ماندگار شود.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ حماسه‌های پیروزی‌های دوران دفاع مقدس جز با اراده خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی‌(ره) و ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس میسر نمی‌شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره افزود: سوم خرداد به عنوان یکی از ماندگارترین حماسه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در تاریخ نظام اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در این روز بزرگ، از خود گذشتگی‏‌های جوانان غیور این مرز و بوم اسلامی توانست خرمشهر عزیز را از لوث وجود دشمن بعثی بزداید، عنوان داشت: شایسته است تا این روز بزرگ از سوی همه آحاد امت اسلامی گرامی داشته شود.

داودی اضافه کرد: هویت ملت ایران برآمده از حماسه فتح خرمشهر است که الهام‌بخش تفکر و رفتار آن‌ها در صحنه‌هاى سیاسى، اجتماعى، نظامى و امنیتى و در برابر مداخله و تجاوز بیگانگان خواهد بود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول