اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان:

یاد شهدا باید در دانشگاه‌ها زنده نگه داشته شود

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های زنجان گفت: باید در دانشگاه‌ها نسبت به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا اقدامات موثری انجام شود.

یاد شهدا باید در دانشگاه‌ها زنده نگه داشته شود

عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و اظهار کرد: باید در دانشگاه‌ها نسبت به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا اقدامات موثری انجام شود.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا از برنامه‌های تاثیرگذار معنوی برای گرامیداشت یاد شهدا محسوب می‌شود، افزود: فضای جامعه باید همواره با عطر شهادت عطر آگین باشد.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان ادامه داد: سوم خرداد به عنوان سالروز آزادسازی خرمشهر برگ زرینی در دفتر خاطرات دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه تصرف خرمشهر موفقیت بزرگی برای رژیم بعثی صدام بود، خاطرنشان کرد:‌ خرمشهر که در آن روزها خونین‌شهر نامگذاری شده بود توسط رزمندگان اسلام آزاد و به آغوش وطن بازگشت.

بابایی با اشاره به تغییر دیدگاه جهان پس از آزادسازی خرمشهر تصریح کرد:‌ با آزادسازی خرمشهر استراتژی دشمنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت.

وی با بیان اینکه با انجام عملیات بیت‌المقدس قسمت اعظمی از خاک کشور آزاد شد و رزمندگان اسلام تا مرز بصره پیشروی کردند، افزود:‌ این عملیات غرورآفرین موجب شد تا دشمن در سرزمین خود تنبیه شود.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به میزان تلفات و اسرای رژیم بعثی عراق در این عملیات یادآور شد:‌ برخی از نیروهای عراقی در این عملیات، خود را به نیروهای ایرانی تحویل می‌دادند.

وی با بیان اینکه بعد از این عملیات موفقیت‌آمیز استراتژی دشمنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی تغییر یافت، افزود:‌ گرچه شهدای زیادی در این عملیات تقدیم اسلام شد، اما وسعت ارزش آن به قدری بود که ابرقدرت‌های جهان را به زانو در آورد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول