اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد در استان اصفهان خبر داد

برگزاری 30 یادواره گرامیداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس در اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد در استان اصفهان گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سال‌های دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس بیش از 30 یادواره در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری 30 یادواره گرامیداشت شهدای عملیات بیت‌المقدس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سیداحمد موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با ویژه‌برنامه‌هایی که در استان اصفهان به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: در سالروز آزادی خرمشهر برنامه‌های ویژه در شهر اصفهان و سایر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به برگزاری رزمایش بیت‌المقدس با حضور یگان‌های مختلف ارتش در اصفهان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سال‌های دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس بیش از 30 یادواره در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود، افزود: یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس و سردار شهید محمود شهبازی در روز پنج‌شنبه در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد در استان اصفهان افزود: آذین‌بندی خیابان‌ها و برپایی مسابقات ورزشی از جمله راهپیمایی خانوادگی در این ایام در استان اصفهان از دیگر ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر است.

وی با اشاره به اینکه کاروان اجساد مطهر 96 شهید دوران دفاع مقدس که مربوط به عملیات فاو هستند، سوم خردادماه از خوزستان حرکت می‌کند، تصریح کرد: این کاروان در ادامه مسیر خود از استان قم عبور می‌کند و در تاریخ 14 خرداد برابر با سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) در تهران حضور می‌یابد.

موسوی اضافه کرد: این کاروان در مسیر خود یازدهم خرداد در کاشان توقف دارد و برنامه‌های ویژه‌ای از جمله همایش شبی با شهدا در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول