اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی:

157 گلزار شهدای آذربایجان‌‌شرقی بدون ساماندهی مانده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از ساماندهی 885 گلزار شهدا در سطح استان خبر داد و گفت: 157 گلزار شهدا در استان بدون ساماندهی در سطح استان باقی مانده و منتظر جذب اعتبار است.

157 گلزار شهدای آذربایجان‌‌شرقی بدون ساماندهی مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، بهلول نعمتی عصر امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان بناب از ساماندهی 885 گلزار شهدا در آذربایجان‌شرقی خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این تعداد، 300 گلزار در دست اقدام و 157 گلزار بدون ساماندهی در سطح استان باقی مانده و منتظر جذب اعتبار است.

وی تعداد کل گلزارهای شهدای سطح استان را یک هزار و 154 مورد اعلام کرد و افزود: در صورتی‌که اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدای استان امسال تأمین شود، بقیه گلزارهای باقی‌مانده نیز تا پایان سال ساماندهی می‌شوند.

9845 مزار شهدا در آذربایجان‌شرقی وجود دارد

نعمتی با بیان اینکه هم‌اکنون 9 هزار و 854 مزار شهدا در سطح استان وجود دارد؛ تصریح کرد: از این تعداد تا به امروز فقط 5 هزار و 100 مزار ساماندهی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در ادامه با تأکید بر اینکه گلزارهای شهدا باید آنقدر جذاب و معنوی ساماندهی و فضاسازی شوند که برای همه الهام بخش باشند، اظهار کرد: آثار و مزار شهدا باید به‌عنوان الگو برای همه ملت‌ها معرفی شوند.

گلزار شهدای بناب مظلوم واقع شده‌اند

امام جمعه شهرستان بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه گلزار شهدا و مزار پاک شهدای عزیز بناب واقعاً مظلوم واقع شده‌اند، گفت: گلزار شهدا باید در شأن و منزلت والای شهیدان ساماندهی و زیباسازی شوند و در این راستا آماده هر نوع همکاری هستیم.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری‌بنابی از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی خواست تا درخصوص اتمام سریع طرح ساماندهی گلزار شهدای بناب اقدام کنند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول