اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

خیزش‌های حماسی از برکات خون شهدا است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و پایداری رزمندگان اسلام، خیزش‌های حماسی را رقم زد.

خیزش‌های حماسی از برکات خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد پیش از ظهر امروز در سالروز حماسه سوم خرداد در نشستی در شرق استان تهران اظهار کرد: باید یاد و خاطره روزهای پیروزی اسلام بر کفر را گرامی داشت.

وی افزود: در سوم خرداد سال 61، کام ملت شریف ایران با پیروزی رزمندگان اسلام شیرین شد و عطر لاله‌های خوش‏رنگ آزادی خرمشهر در فضای کشور اسلامی پیچید.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به حماسه جاودان آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: سوم خرداد یکی از بزرگ‏ترین نمادهای پایداری و مقاومت برابر دشمنان و استکبار بود که موجب شد تا قسمت اعظمی از تصرفات دشمن دوباره به آغوش وطن باز گردد.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، به قله‌های رفیع‏تر خودکفایی و وابسته نبودن به بیگانگان دست یابیم.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: اینک در آستانه سی‌امین سالگرد بزرگداشت آزادی خرمشهر اعلام می‌کنیم که با خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و پایداری و رزمندگان اسلام، خیزش‌های حماسی رقم خورده که بیداری اسلامی و جنبش‌های ضد سرمایه‌داری از آن جمله است.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول