اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم امسال

یادواره شهدای نیروی انتظامی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: یادواره 113 شهید نیروی انتظامی استان قم در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

یادواره شهدای نیروی انتظامی قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مهدی توکلی ظهر امروز در جمع با خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت:‌ استان قم میزبان 113 شهید نیروی انتظامی و 170 نفر جانباز است.

وی افزود:‌ همزمان با فرا رسیدن مناسبت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان سه کمیته پشتیبانی، تبلیغات و روابط عمومی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی در استان تشکیل شده است.

توکلی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان نیروی انتظامی و جمع‌آوری اطلاعات جامعی از قبیل آثار، خاطرات و زندگینامه این شهیدان از دیگر برنامه‌های فرماندهی نیروی انتظامی به منظور برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم هدف از برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی را نشر فرهنگ شهدا دانست و اظهار داشت:‌ ایجاد فضای مناسب به منظور برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص استفاده از قابلیت‌های اجتماعی و فرهنگی شهدا و خانواده آنان از جمله اهداف برگزاری این یادواره است.

وی در مورد نشر آرمان‌های شهدا گفت: باید با نشر فرهنگ شهدا آرمان‌های آنان را زنده نگاه داریم تا بتوانیم امنیت را در جامعه ایجاد کرده و در مقابل ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی حفظ کنیم.

توکلی خاطر نشان کرد:‌ شهدا سندهای افتخار و ذخیره‌های ایمنی برای نظام و انقلاب هستند و در تضمین امنیت جامعه نقش بسزایی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم ابراز داشت: اگر در جامعه تخطی و قانون‌شکنی صورت می‌گیرد دلیل آن ندیده گرفتن شهدا و آرمان‌های آنان است.

وی یادآور شد: انتشار فرهنگ و نشر آثار شهدا نمونه‌ای از آموزه‌های دینی است که برگزاری این یادواره می‌تواند گام مثبتی در راستای حفظ و گرامیداشت هدف و آرمان‌های آنان باشد.

توکلی بیان داشت: این یادواره نیمه دوم مهر ماه در استان قم برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم در ادامه با بیان اینکه استان قم یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است تصریح کرد: استان قم به عنوان استان شاخص از نظر امنیت در کشور مطرح است.

وی ابراز داشت: نیروی انتظامی در بحث پدیده قاچاق که به عنوان یک مفسده جدی جامعه را تهدید می‌کند برخورد شدیدی خواهد داشت.

وی افزود: در سال جاری علاوه بر امنیت عمومی در جامعه بحث عفاف و حجاب و توسعه مسائل شرعی با توجه به بداخلاقی‌های اجتماعی و عدم رعایت ملزومات ظاهری پیگیری شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول