اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر دفاع:

اتحاد ملت برای دفاع از آرمان‌ها‌ هرگز با زور و ظلم شکسته نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اجرای موفق عملیات فتح‌المبین زمینه ساز پیروزی عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر شد.

اتحاد ملت برای دفاع از آرمان‌ها‌ هرگز با زور و ظلم شکسته نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا سردار سید مجید میراحمدی در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای این شهرستان با اشاره به جایگاه و شان شهدا، اظهار کرد: شهدا با ایثارگری و رشادت‌های خالصانه خود توانستند جایگاه ویژه‌ای در دنیا و آخرت برای خود مهیا کنند.

وی، افتخار، سرافرازی و سربلندی جمهوری اسلامی را مدیون و مرهون رشادت گری‌های ملت در اعصار مختلف دانست و افزود: ایثارگری ملت در زمان دفاع مقدس و فتح خرمشهر به اوج خود رسید.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به چگونگی فتح خرمشهر اشاره کرد و بیان داشت: عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر سراسر عبرت و غرور یک ملت و درسی بزرگ برای جهانیان است.

وی با بیان اینکه تمام اتکای امام خمینی (ره ) در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به ایستادگی و استقامت ملت بود، تصریح کرد: منبع اصلی قدرت و افتخار کشور ما را ملت تشکیل می‌دهند.

میراحمدی، قدردانی از تلاش، همبستگی و غیرت ملی را ضروری خواند و افزود: باید قدر ملت را بدانیم و تنها  خدمتگزار این ملت باشیم.

وی با تصریح بر اینکه از جنس مردم بودن اساس مهم مدیریتی در کشور محسوب می‌شود، متذکر شد: ملت در مقابل تلاش‌های مسئولان همواره قدرشناس و بصیر هستند.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه مسئولان و مدیران کشور نیازمند حمایت ملت هستند، خاطر نشان کرد: ملت همواره نشان داده است که پشت سر مسئولان هستند و عکس این مقوله نیز برای تدام نظام حیاتی است.

وی با اشاره به ایستادگی ملت در خرمشهر، خاطرنشان کرد: تاریخ مقاومت مردم خرمشهر خواندنی و پر از درس  است.

میراحمدی، برآورد فتح سه روزه خرمشهر از طرف صدام را یک برآورد کامل و درستی برشمرد و اضافه کرد: معادله صدام در تصرف سه روزه خرمشهر و خوزستان بدون ارزیابی همبستگی، اتحاد و از جان گذشتگی مردم در راستای حفظ میهن و ارزش‌ها یک معادله و برآورد بسیار درستی بود.

وی ادامه داد: تجاوز از غرب تا جنوب کشور که با سلاح و تجهیزات نظامی کامل و پیشرفته عراق صورت گرفت، تنها با دستان خالی رزمندگان و اعتقاد راسخ به نصرت الهی خنثی و سرکوب شد.

معاون سرمایه انسانی وزارت دفاع ‌و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه مقاومت مردم خوزستان اشک‌ها را سرازیر می‌کند، تصریح کرد: باز پس‌گیری خرمشهر یک آرزوی بزرگ بود که سرانجام به فضل الهی تحقق یافت.

وی، انسان‌های بزرگ و با اراده پولادین را از مشخصه‌های اصلی شهدای فتح خرمشهر عنوان کرد و یادآور شد: در جنگ خرمشهر برادری و دوستی رمز مهمی بود که مقام و درجه‌ها را محو می‌کرد.

میراحمدی با اشاره به انجام عملیات‌های فتح‌المبین و بیت‌المقدس بیان کرد: اجرای موفق عملیات فتح‌المبین رزمندگان زمینه‌ساز پیروزی عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر شد.

وی، تصرف خوزستان و اروند رود و سقوط جمهوری اسلامی را از اهداف مشترک عراق و کشورهای مستکبر شرقی، غربی، اروپایی و عربی نامید و اذعان کرد: اتحاد و همبستگی ملت برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها هرگز با زور و ظلم شکسته نمی‌شود.

در ادامه مراسم مذکور از خانواده‌های شهدای جنگ تحمیلی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد و در پایان حاضران با حضور در کنار مزار شهدای صومعه‌سرا و غبارروبی مزار آنان یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشتند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول