اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد

برخورداری 70 درصد روستائیان ابهر از گاز طبیعی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: بیش از 70 درصد از ساکنان روستاهای شهرستان ابهر از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

برخورداری 70 درصد روستائیان ابهر از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد ابهر با اشاره به فلسفه وجودی کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کمیته امداد شجره طیبه‌ای است که به دست امام خمینی(ره) کاشته شد و امروز ما شاهد به ثمر نشستن و میوه‌دهی آن در ابعاد مختلف هستیم.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) از نهادهایی است که حس دلسوزی و نوع‌دوستی در آن بیشتر از همه نهادها بوده و به این نهاد افرادی با تابلوی نیاز و اضطرار مراجعه می‌کنند.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه برخی افراد متکدی از شهرستان‌ها و استان‌های همجوار در شهرستان حضور پیدا می‌کنند، گفت: برخی افراد متکدی از برخی نقاط کشور در ابهر حضور پیدا می‌کنند که باید چگونگی وقوع این موضوع بررسی شود.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست ستاد اشتغال شهرستان ابهر در استان زنجان اضافه کرد: در بحث اشتغال آنچه که در شهرستان ابهر صورت گرفت در هیچ شهرستان و دستگاه اجرایی استان صورت نگرفت.

یوسفی افزود: با وجود اینکه میانگین تعهد اشتغال در استان زنجان 118 درصد بود همگان شاهد تحقق 164 درصدی تعهد اشتغال در شهرستان ابهر بودند.

فرماندار ابهر با بیان اینکه در سال جاری ستاد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در ابهر تشکیل می‌شود، گفت: در چند سال گذشته رویکرد مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها با رویکرد اقتصادی بوده است که همگان باید به این موضوع توجه ویژه داشته و در مسیر تحقق فرامین رهبری گام برداریم.

وی افزود: بالای70 درصد از ساکنان روستاهای شهرستان ابهر از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به توسعه و آبادانی روستاها دارد.

یوسفی با بیان اینکه فضای خدمت در شهرستان ابهر یک فضای دیگری است، ابراز داشت: طی چند سال اخیر بیش از یک هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش این شهرستان احداث شد و در حال حاضر هیچ خانواده فاقد مسکن دارای جمعیت بیش از یک نفر نداریم.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول