اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان:

آزادسازی خرمشهر قدرت بازدارندگی ایران را احیا کرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: آزادسازی خرمشهر، قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را احیا کرد.

آزادسازی خرمشهر قدرت بازدارندگی ایران را احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در مراسم افتتاح واحد تولیدی کیسه زنجان با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در پیروزی‌های کشور در دفاع مقدس بود، اظهار داشت: به دلیل این فتح بزرگ و افتخارآمیز در حال حاضر نیز کشورهای غربی و استکبار جهانی حتی تصور حمله به ایران را به ذهن خود راه نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه ما باید در جنگ نرم و جنگ اقتصادی از جنگ تحمیلی و رشادت‌های رزمندگان الگو بگیریم، خاطرنشان کرد: امروز به‌ویژه در زمینه اقتصادی باید بتوانیم به شیطنت‌های دشمنان غلبه کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به عنوان تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقطه‌ عطفی برای برطرف کردن وابستگی‌های اقتصادی به دشمنان است، تاکید کرد: بار مسئولیت افرادی که امروز در عرصه اقتصاد و توسعه کشور گام برمی‌دارند، کمتر از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیست.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت کامل در زمینه اقتصاد نیازمند برنامه‌ریزی صحیح است، ادامه داد: باید کالایی تولید کرد که هم مصرف‌کنندگان رغبت خرید و استفاده این کالای داخلی را داشته باشند و هم این کالا بتواند در بازار خارجی قدرت رقابت داشته باشد.

عباسی اظهار داشت: باید زمینه‌های لازم برای پیشرفت‌های اقتصادی در استان زنجان و کشور فراهم شود تا به اهداف خود در زمینه اقتصاد برسیم.

وی افتتاح واحد تولیدی کیسه زنجان را آغازی برای افتتاح واحدهای دیگر دانست و افزود: امیدواریم خط توسعه این واحد با سرعت بیشتری راه‌اندازی شود که در این زمینه حمایت‌های لازم را از شرکت کیسه زنجان انجام می‌دهیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به اینکه واحد تولیدی کیسه زنجان یک واحد صادراتی است، ادامه داد: برای تحقق اهداف صادراتی استان زنجان حمایت‌های لازم را از این شرکت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برای سال جاری یک میلیون دلار صادرات کالای غیرنفتی هدف‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به رشد 133 درصدی صادرات غیرنفتی در زنجان، برای سال 91 زمینه رشد صادراتی در استان کاملا آماده و فراهم است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول