اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه استاندار قم به مناسبت سالروز سوم خرداد:

خرمشهر نماد مقاومت و پایمردی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی میلاد فرخنده حضرت امام محمدباقر(ع) و سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

خرمشهر نماد مقاومت و پایمردی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در پیام استاندار قم آمده است: سوم خرداد یادآور فتح آسمانی است، تجلی‌گر یک فصل به‌یادماندنی از حماسه‌آفرینی و شکوه و عظمت مردان الهی که با ایمان راسخ و اتکا به قدرت لایزال برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی(ص)، پای به عرصه جهادی مقدس نهادند و حماسه‌ای جاوید را رقم زدند.

در ادامه این پیام آمده است: فتح خرمشهر، نه فتح خاک که فتح ارزش‌ها و فصل وصل سالکان است. تداعی‌گر روزی است که خونین شهر، سرافرازترین خاک این دیار، نماد مقاومت و پایمردی و خرم‌ترین شهر قیام و خونین‌ترین سرزمین استقامت را خدا آزاد کرد و به عنوان برگ زرینی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی باقی ماند.

در این پیام افزوده شده است: خرمشهر سرزمین صبوری است که سنگفرش خیابان‌هایش به سرخی خون سرو قامتان دلیر میهن رنگین شده، سرزمینی به وسعت آسمان که هر کوچه‌اش، همچون شقایقی داغدار، قصه داغی بر سینه دارد. آری خرمشهر، معبر آسمانی مردان خداست، مردانی که در آرزوی همراهی قافله کربلائیان، آرام و قرار نداشتند.

در پایان این پیام آمده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران حماسه فتح خرمشهر، فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی» که امسال با میلاد فرخنده پنجمین گوهر تابناک عصمت و طهارت عالم آل محمد امام محمد باقر(ع) و آغاز ماه بزرگ رجب مزین شده را به ملت قهرمان و انقلابی ایران به ویژه خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان قم تبریک گفته، توفیق همگان را در مسیر ترویج و پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول