اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نقل قول مادر شهید شهریاری

شهید شهریاری: افتخارات فناوری هسته‌ای عنایت الهی بود

خبرگزاری فارس: مادر شهید شهریاری گفت: شهید شهریاری افتخارات فناوری هسته‌ای در کشور را از عنایات حق تعالی می‌دانستند.

شهید شهریاری: افتخارات فناوری هسته‌ای عنایت الهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی استان زنجان، مدیرکل پزشکی قانونی و جمعی از پرسنل پزشکی قانونی استان زنجان با خانواده شهید دکتر شهریاری از شهدای هسته‌ای کشورمان دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن به محضر مادر بزرگوار شهید شهریاری، از ایشان به عنوان مادری فداکار و متدین که رشد و پرورش دانشمند والامقام در دامن پاک ایشان به ثمر رسیده است، با اهدا لوح  تجلیل کرد.

در ادامه این دیدار، مادر شهید دکتر شهریاری ضمن تقدیر از مهدی فروزش و هیئت همراه، اقدام تروریست‌ها را زشت و ناجوانمردانه خواند و آن را محکوم کرد.

قمرتاج زینبی با اشاره به تحصیلات شهید شهریاری افزود: شهید شهریاری از معدود اساتید درجه یک دانشگاهی بودند که همه مدارج علمی خود را در داخل کشور طی کرده و برآمده از متن مردم و نظام جمهوری اسلامی بودند.

در ادامه مادر شهید شهریاری از خاطرات دوران کودکی شهید شهریاری گفت و افزود: شهید شهریاری اقدامات خالصانه و خیرخواهانه متعددی در اوج گمنامی انجام داد و افتخارات فناوری هسته‌ای در کشور را از عنایات حق تعالی می‌دانستند، اما خدا به واسطه اخلاصش نام او را در جای جای کشور حتی شهرستان‌ها و روستاها بلند آوازه کرد.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول