اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر امور خارجه در جمع مسئولان طرقبه شاندیز:

اقتدار هسته‌ای ایران بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه گفت: در عرصه هسته‌ای، ایران از اقتدار بی‌نظیری برخوردار است و امروز ایران با این دستاورد عظیم مستکبران عالم را به زانو درمی‌آورد.

اقتدار هسته‌ای ایران بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، علی‌اکبر صالحی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طرقبه شاندیز، عزت و اقتدار نظام اسلامی را مدیون رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در طول 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان در این جلسه خاطرنشان کرد: اینکه می‌گوییم نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تعارف نیست بلکه این یک واقعیت است که در سایه دستاوردهای علمی، بهداشتی و خدماتی مشاهده می‌شود.

صالحی افزود: حکومت و مردم قبل از انقلاب از هم‌دیگر جدا بودند و انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید این شکاف را که بین مردم و حکومت وجود داشت از بین برد و مردم خود را بخشی از حکومت دیدند و با مشارکت خود انقلاب را به شکوفایی رساندند.

وزیر امور خارجه با اشاره به دستاوردهای هسته‌ای توسط دانشمندان کشورمان اظهار داشت: در عرصه هسته‌ای ایران از اقتدار بی‌نظیری برخوردار است و امروز ایران با این دستاورد عظیم مستکبران عالم را به زانو کشانده است.

صالحی افزود: ایران با تفکر اسلام در حال احیای این فرهنگ در جهان است و امروز این حرکت را در کشورهای دیگر اسلامی می‌بینیم.

وی با اشاره به دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: 200 هزار کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی و هم‌چنین تولید 65 هزار مگابایت تولید برق از برکات انقلاب اسلامی است.

وزیر امور خارجه با اشاره به برخی کاستی‌ها در اداره نظام خاطرنشان کرد: درست است که گاهی برخی کاستی‌ها صورت گرفته است اما هیچ‌ گاه هدف را گم نکردیم زیرا هدف ما مقدس است و ان‌شاءالله به هدف مقدسمان خواهیم رسید.

وی دلیل پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یکی بودن مردم و حکومت دانست.

قبل از این مراسم، وزیر امور خارجه با حضور در جمع مردم طرقبه و شاندیز از نزدیک با آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول