اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

یگان‌های نظامی و انتظامی رودبار مانور می‌دهند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رودبار از برگزاری مانور خودرویی یگان‌های نظامی و انتظامی این شهرستان همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

یگان‌های نظامی و انتظامی رودبار مانور می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، کیومرث عاشوری در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس برای آزادسازی خرمشهر مسیر و روند جنگ را تغییر داد.

وی افزود: قبل از عملیات آزاد‌سازی خرمشهر ابتکار عمل نظامی در هشت سال دفاع مقدس به دست عراقی‌ها بود اما پس از عملیات بیت‌المقدس و اتحاد نیروهای مسلح ابتکار نظامی جنگ در هشت سال دفاع مقدس به دست رزمندگان اسلام افتاد.

این مسئول ادامه داد: پس از عملیات آزاد‌سازی خرمشهر قدرت نظامی رزمندگان اسلام به دشمن بعثی به اثبات رسید و پس از آن کشور عراق حالت تدافعی به خود گرفت و دشمن بعثی در خرمشهر موانع مستحکم و قوی را برای جلوگیری از نفوذ پذیری رزمندگان اسلام به خرمشهر به کار بست و یقین داشت که ایران عملیاتی در خرمشهر انجام نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه برآورد نظامی استعمارگران دنیا بر این  بود که خرمشهر نفوذ ناپذیر است، ابراز کرد: خرمشهر با جان‌فشانی رزمندگان اسلام و رهنمون‌های رهبر کبیر انقلاب پس از عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس آزاد شد.

عاشوری، از برگزاری همایش مقاومت و پیروزی همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در رودبار خبر داد و گفت: این مراسم طبق سنوات گذشته در مجتمع سینمایی رودبار برگزار می‌شود.

وی، تجلیل از 30 رزمنده عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، قدردانی از 12 خانواده شهید عملیات آزادسازی خرمشهر، شعر خوانی دو شاعر حماسی و روایتگری دوران دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار، برگزاری مانور قدرت خودرویی نظامی در سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در رودبار برشمرد و خاطرنشان کرد: این مانور با همکاری سپاه پاسداران، نیروی دریایی و زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در منجیل، نیروی انتظامی و شهرداری‌ها برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این مانور برای یادآوری حماسه آزاد سازی خرمشهر در 5 شهر توتکابن، رستم‌آباد، رودبار، منجیل و لوشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول