اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سوادکوه برپا شد

برگزاری نخستین مانور درمان اضطراری هلال‌احمر مازندران

خبرگزاری فارس: نخستین مانور درمان اضطراری هلال‌احمر مازندران در روستای چای‌باغ سوادکوه برگزار شد.

برگزاری نخستین مانور درمان اضطراری هلال‌احمر مازندران

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سوادکوه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس سوادکوه از برگزاری مانور درمان اضطراری هلال‌احمر مازندران در سوادکوه خبر داد و گفت: این مانور یک روزه در روستای چای‌باغ شیرگاه برگزار شد.

جهانگیر آذری از حضور سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان در این مانور خبر داد و افزود: این مانور با حضور تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری و آموزش امداد کمک‌های اولیه با بهره‌گیری از پزشکان متخصص و کادر مجرب بوده است.

این مسئول هدف از برگزاری این مانور را آمادگی اکیپ‌های درمانی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی در مواقعی ذکر کرد که امکان بهره‌برداری از تجهیزات وجود نداشته باشد.

آذری افزود: مانور درمان اضطراری برای نخستین بار و با بهره‌گیری از توان پزشکان داوطلب و امدادگران این جمعیت در شهرستان سوادکوه برگزار شد.

وی از خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی به مردم روستای چای‌باغ خبر داد و گفت: از دهیاری این روستا برای همکاری و همراهی این اقدام تشکر می‌کنم.

این مسئول از حضور پزشکان داوطلب در تخصص‌های مختلف در این مانور خبر داد و خاطرنشان کرد: پزشکان داوطلب در تخصص‌های داخلی، اطفال، زنان، مشاوره روان درمانی و همچنین آزمایش‌های ضروری و تحویل داروهای مورد نیاز رایگان در این مانور مشارکت داشتند.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول