اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره‌کل بهزیستی فارس صورت گرفت

برگزاری مانور مقابله با زلزله در مهدهای کودک فارس

خبرگزاری فارس: به همت اداره‌کل بهزیستی فارس سومین مانور مقابله با زلزله همزمان در پارک آزادی و با حضور مهدهای کودک شیراز برگزار شد.

برگزاری مانور مقابله با زلزله در مهدهای کودک فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، این مانور بعد از ظهر امروز در شیراز به صورت نمادین با حضور بیش از 300 کودک از 10 مهد کودک شیراز در پارک آزادی و هم‌زمان در تمام مهدهای کودک استان فارس انجام شد.

محسن یوسف‌زاده معاون اداره‌کل بهزیستی استان فارس در حاشیه برگزاری این مانور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در سال 1380 تعهدنامه‌ای بین مرکز پژوهش‌های بین المللی و سازمان بهزیستی منعقد و در سال 85 تمدید شد تا سازمان بهزیستی با همکاری این مرکز سالانه این مانور را برگزار کند.

یوسف‌زاده ادامه داد: از آنجا که سن کودکان پیش‌دبستانی و کوچک‌تر در شکل‌گیری شخصیت و آماده‌سازی برای ورود به زندگی و استقلال، بسیار مناسب است و همچنین این قشر در شرایط خاص و بحرانی آسیب‌پذیرترند، این مانور در مهدهای کودک از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی هدف از اجرای مانور مقابله با زلزله را آشنایی کودکان با حوادث طبیعی غیرقابل پیش‌بینی دانست و افزود: کودکان در این مانور با اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب بیشتر و نیز کمک‌های اولیه پس از زلزله آشنا می‌شوند.

به گزارش فارس، امسال سومین مانور زلزله در سراسر کشور و با همکاری سازمان آتش‌نشانی و هلال‌احمر استان فارس در مهدهای کودک شیراز برگزار شد، در صورتی که پیش از این فقط در مدارس تهران انجام می‌شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول