اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هلال ‌احمر کوهبنان:

مانور امداد و نجات در کوهبنان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان کوهبنان گفت: به مناسبت هفته هلال‌احمر مانور امداد و نجات در شهرستان کوهبنان برگزار می‌شود.

مانور امداد و نجات در کوهبنان برگزار می‌شود

مجتبى خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: پنج نفر در انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر کوهبنان به منظور حضور در مجامع جمعیت هلال‌احمر استان کرمان انتخاب شدند.

وی خاطر نشان کرد: یک مرکز رأى‌گیرى در سالن ورزشی تختی کوهبنان نسبت به جمع‌آوری آراى اعضاى این نهاد مردمى و عام‌المنفعه برای انتخاب مجمع هلال احمر شهرستان روز گذشته فعالیت کرد.

رئیس ستاد اجرایى انتخابات هلال‌احمر کوهبنان بیان داشت: همزمان با سراسر کشور سومین دوره انتخابات مجمع هلال‌احمر در کوهبنان برگزار شد و در این راستا 21 نفر براى حضور در مجمع هلال احمر شهرستان ثبت‌نام کردند.

وی گفت: در این رای‌گیری پنج نفر از بین کاندیداها با رأى اعضا براى یک دوره چهار ساله انتخاب مى‌شوند، لذا تمام امکانات و مقدمات به منظور برگزارى انتخاباتى سالم و شایسته و در شأن این نهاد اندیشیده شد و در این راستا هیچ‌گونه مشکلى وجود نداشت.

خدادوست افزود: انتخابات هلال احمر همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح 22 اردیبهشت شروع و تا ساعت 12 ظهر انجام شد و با توجه به حضور گسترده مردم تا 8 شب با مجوز ستاد انتخابات استان کرمان تمدید شد.

وی تصریح کرد: هلال احمر کشور به عنوان یک مؤسسه خیریه عام‌‌المنفعه و عمومى است که به دور از جناح‌بندی‌هاى سیاسى در راستاى برنامه‌هاى بشردوستانه وظیفه آمادگى پیشگیرى و کمک و امدادرسانى در زمان وقوع حوادث طبیعى را بر عهده دارد.

خدادوست حضور پر رنگ و دسته جمعى اعضاى جمعیت هلال احمر در مراسم نماز جمعه، ویزیت رایگان بیماران، برپایى نمایشگاه از امکانات و تجهیزات هلال‌احمر در محل برگزارى  نماز جمعه، مانور امداد و نجات، جشن صلح و دوستى، برنامه‌ریزى برای خون‌گیرى از متقاضیان و ... را از مهم‌ترین برنامه‌هاى بیش‌بینى شده در هفته هلال احمر عنوان کرد.

وى اذعان داشت: در این انتخابات مجید آذرآیین، حجت آذرآیین، زهره آذرآیین، محمدرضا مرتضایی و محمدرضا احمدی به عنوان اعضاى اجرایى و بازرس شهرستان انتخاب و برای تشکیل مجمع استانى به مرکز استان معرفى شدند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول