اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور دانش‌آموختگان جامعة‌المصطفی‌العالمیه خبر داد

قم، تهران و مشهد میزبان فارغ‌التحصیلان جامعة‌المصطفی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور دانش‌آموختگان جامعة‌المصطفی العالمیه گفت: 60 نفر از فارغ‌التحصیلان جامعة‌المصطفی‌العالمیه از 57 کشور جهان در پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعة‌المصطفی حضور خواهند یافت.

قم، تهران و مشهد میزبان فارغ‌التحصیلان جامعة‌المصطفی
محسن معارفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه گردهمایی دانش‌آموختگان جامعة‌المصطفی‌العالمیه با اهداف بسیار زیادی برگزار می‌شود، اظهار داشت: تقویت بعد روحی و معنوی دانش‌آموختگان، تقویت بعد علمی و آشنایی متقابل دانش‌آموختگان و جامعة‌المصطفی‌العالمیه مهم‌ترین این اهداف است.
وی ادامه داد: آشنایی و ارتباط دانش‌آموختگان کشورها با یکدیگر و همچنین آشنایی با دانش آموختگان موفق در عرصه‌های مختلف از دیگر اهداف این هم‌اندیشی و گردهمایی است.
مدیرکل امور دانش‌آموختگان جامعة‌المصطفی‌العالمیه با بیان اینکه طلابی که در این گردهمایی حضور می‌یابند باید دارای شرایط خاصی باشند، بیان داشت: این طلاب باید حداقل یک مقطع تحصیلی را در جامعةالمصطفی‌العالمیه به اتمام رسانده باشند و همچنین مدت دو سال از بازگشت به کشورشان گذشته باشد.
وی با بیان اینکه پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی‌العالمیه از هشتم تا 17 بهمن ماه در سه شهر قم، تهران و مشهد برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این دوره 60 نفر از فارغ‌التحصیلان جامعةالمصطفی‌العالمیه از 57 کشور جهان شرکت خواهند کرد.
معارفی با بیان اینکه تنوع ملیت‌ها در پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی‌العالمیه نسبت به دوره‌های قبل بیشتر است، تصریح کرد: همچنین برای نخستین بار در این دوره 15 نفر از بانوان فارغ‌التحصیل شده از جامعةالمصطفی‌العالمیه نیز حضور خواهند یافت.
وی با بیان اینکه در طول 10 روز برنامه‌های متنوعی برای دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی‌العالمیه در نظر گرفته شده است، یادآور شد: 15 برنامه معنوی از قبیل آشنایی با شخصیت امام رضا(ع)، آشنایی با شخصیت حضرت معصومه(س)، آشنایی با شخصیت امام خمینی(ره) و دیدار با مراجع تقلید، هفت برنامه علمی، پنج برنامه آشنایی دانش‌آموختگان با تحولات جامعةالمصطفی‌العالمیه و هفت برنامه آشنایی دانش‌آموختگان با نهادهای همسو در نظر گرفته شده است.
پنجمین گردهمایی دانش‌آموختگان جامعةالمصطفی‌العالمیه هشتم بهمن ماه از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح در سالن همایش‌های مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) آغاز و مراسم اختتامیه نیز 17 بهمن ماه در شهر مشهد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول