اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور خبر داد:

فارغ التحصیلان بسیجی در کارگاه کار آفرینی شرکت کردند

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: فارغ التحصیلان بسیجی شهرستان کنگاور باشرکت در کارگاه یک روزه کار آفرینی و اشتغال، با راه‌های مختلف خوداشتغالی و دیگر اشتغالی آشنا شدند.

فارغ التحصیلان بسیجی در کارگاه کار آفرینی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار فارس از کنگاور حشمت الله عزیزی در این کارگاه با بیان اهمیت نقش کارآفرینی در گسترش تولید ملی، تأکید کرد: کار آفرینی فرایندی است که یک فرد بر اساس مهارت‌های مکتسبه و با ایده‌های نو و خلاقانه، یک ایده را به تولید تبدیل کرده و به ایجاد کسب و کار نو و رشد یابنده اقدام می‌کند.

عزیزی افزود: ریسک پذیری، اعتماد به نفس، خلاقیت، اهل عمل بودن، نیاز به موفقیت، نیاز به کسب درآمد و از همه مهمتر نیاز به احساس مفید بودن برای جامعه و استقلال طلبی از مهمترین ویژگی‌های مشترک کارآفرینان است.

وی تصریح کرد: دولت در چند سال اخیر اهتمام ویژه‌ای برای حمایت از صاحبان ایده‌های خلاقانه و کار آفرینان به‌کار گرفته که تسهیلات اعطایی در قالب خود اشتغالی، مشاغل خانگی و طرح توسعه بخش کشاورزی که اخیراً اجرایی شده، از نمونه این اقدامات است.

عزیزی با اشاره به کوچک شدن بدنه دولت و در نتیجه محدودیت در تصاحب مشاغل اداری برای فارغ التحصیلان در سال‌های اخیر، از آنان خواست با استفاده از فرصت‌های به‌وجود آمده، ضمن ایجاد اشتغال پایدار برای خود و دیگران، در رونق گرفتن تولید ملی سهیم باشند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول