اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی فارس خبر داد

ارائه تسهیلات ویژه به فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: تسهیلات ویژه‌ای در اختیار فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی قرار می‌گیرد تا بتوانند ایجاد صنایع کشاورزی کنند.

ارائه تسهیلات ویژه به فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی
به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون مهدی صادقی صبح امروز در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری و اشتغال فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی در شهرستان کازرون در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی که علاقه به سرمایه‌گذاری در صنایع تبدیلی را دارند به صورت انفرادی و یا جمعی تسهیلات ویژه‌ای در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر سازمان کشاورزی استان فارس با ارائه تسهیلات بالغ بر 180 میلیارد تومان با همکاری بخش خصوصی در صنایع تبدیلی کشاورزی سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اضافه کرد: 379 واحد صنایع کشاورزی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تسهیلات جهاد کشاورزی این استان به بهره‌برداری رسیده و تعدادی نیز در دست افتتاح است.

صادقی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که از توسعه ملی حدود 100 میلیارد تومان پرداخت تسهیلات دیگر داشته باشیم تا بتوانیم 81 واحد صنایع تبدیلی دیگر را در سطح این استان به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: تاکنون 15 هزار مورد اشتغالزایی دائم و فصلی توسط جهاد کشاورزی استان فارس صورت گرفته که در این راستا پیش‌بینی می‌شود بالغ بر 2 هزار اشتغال دیگر نیز ایجاد شود.

مدیر صنایع کشاورزی فارس در ادامه گفت: تعهدمان در ایجاد اشتغال به دولت به اتمام رسیده و احتمال می‌دهیم که حدود 20 درصد افزایش در تولید و اشتغال در بخش کشاورزی در فارس داشته باشیم.

صادقی در بخش دیگر سخنانش به میزان ارائه تسهیلات در بخش صنایع کشاورزی به شهرستان کازرون اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 8،3 میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان توسط بانک‌های عامل در حال صورت گرفتن بوده که از این مبلغ حدود 5،1 میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی گفت: نزدیک به 161 واحد صنایع کشاورزی در بخش‌های مختلف در شهرستان کازرون به بهره‌برداری رسیده و برای 555 نفر اشتغال دائم در این شهرستان ایجاد کرده است.

مدیر صنایع جهاد کشاورزی فارس همچنین ابراز داشت: سقفی برای ارائه تسهیلات به متقاضیان نداریم و بنا به طرح‌هایی که دارند هر چقدر که نیازشان باشد می‌توانند از تسهیلات برخوردار شوند.

وی در پایان از فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی و سرمایه‌گذاران در صنایع کشاورزی خواست که با فرصتی که دارند از تسهیلات ویژه صنایع کشاورزی استفاده کنند.

 انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول