اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران خواستار شد

توجه به فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و شیلات میاندرود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار توجه بیشتر به فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی، شیلات و دامی میاندرود شد.

توجه به فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و شیلات میاندرود
به خبرگزاری فارس از میاندرود، هادی ابراهیمی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های دهه فجر شهرستان میاندرود این شهرستان را در زمینه‌های کشاورزی تولیدی و دامی مستعد و نیازمند کار و تلاش بیشتر دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت‌های فراوان نیروهای انسانی تحصیل کرده در این شهرستان، خواستار توجه بیشتر به فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی، شیلاتی و دامی میاندرود شد.

وی از موسوی رئیس اداره جهادکشاورزی میاندرود خواست تا با هدایت این افراد و شرکت دادن آنها در کلاس‌های توجیهی از ظرفیت‌های انسانی شهرستان استفاده کند.

ابراهیمی، نگاه برخی از تحصیلکردگان برای جذب در ادارات دولتی را با توجه به ظرفیت ادارات مناسب ندانست و افزود: جوانان مستعد و متخصص در بخش کشاورزی، دامی و شیلات باید در بخش تولید فعال بشوند تا با بهره‌گیری از زمین‌های جلگه‌ای بسیار حاصلخیز در میاندرود زمینه‌های بهره‌وری را مهیا کنند.

معاون استاندار مازندران سطح زیر کشت برنج، پنبه، سیفی‌جات همچنین تولیدات باغی و دامی در این شهرستان را مناسب و همه را از ظرفیت‌های مهم این منطقه دانست و تصریح کرد: این ظرفیت‌ها باید در خدمت رشد اقتصادی، توسعه و شکوفایی شهرستان قرار بگیرد.

ابراهیمی راه‌اندازی جهادکشاورزی شهرستان میاندرود را موجب شناسایی هرچه سریعتر فرصت‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی منطقه دانست و تصریح کرد: خدمات و تسهیلاتی که از طرف جهادکشاورزی به کشاورزان و دامداران و تولیدکنندگان داده می‌شود باید تسهیل شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول