اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

فتح خرمشهر عنایت بزرگ خداوندی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، این واقعه دفاع مقدس را لطف بزرگ خداوند دانست.

فتح خرمشهر عنایت بزرگ خداوندی بود

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: فتح خرمشهر یکی از عنایات خداوند متعال به ملت بزرگ ایران و نقطه عطف دفاع مقدس بود.

وی افزود: این فتح بزرگ پاسخ عملی خداوند به مردمی مقاوم و صبور بود که با تحمل سخت‌ترین شدائد، مصائب و رنج‌ها در راه نیل به هدف بزرگ پیروزی حق بر باطل مقاومت کردند و به فرمانبری از مرجعیت دینی و ولی‌فقیه به سوی میادین جنگ و شهادت شتافتند و بر خصم زبون قهرمانانه هجوم بردند.

حسینی خاطرنشان کرد: ملت ایران با فتح خرمشهر زیباترین خبر جنگ تحمیلی را شنید و نماز شکر به جا آورد.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) فتح خرمشهر را لطف خدا دانستند و فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» اظهار داشت: این رساترین بیان در سپاس از حضرت حق تعالی است که حمایت خفیه و جلیله‌اش از انقلاب و ملت ایران و رهبری الهی آن مشهود خاص و عام است.

حسینی با یادآوری اینکه رزمندگان توانمند و دلاور اسلام با خلق حماسه بزرگ و ماندگار سوم خرداد، خرمشهر را که سپر اهداف کینه‌توزان جهانی و استکبار شرق و غرب بود آزاد کردند، افزود: ملت ایران ثابت کرد که در مقابل دشمنان و در عرصه‌های مختلف دفاع از آب و خاک میهن اسلامی کوتاه نخواهد آمد و این مسئله باید درسی بزرگ برای بدخواهان باشد.

وی عنوان کرد: آزادسازی خرمشهر نقطه درخشان هشت سال دفاع مقدس بود و دشمن بعثی و هم‌پیمانانش در این جنگ تحمیلی و نابرابر در مقابل این حادثه بزرگ انگشت حیرت به دندان گرفتند.

حسینی با بیان اینکه دشمن بعثی هرگز گمان نمی‌کرد خرمشهر را از دست بدهد، افزود: برنامه‌ریزی‌های صدام ملعون برای این جنگ و فتح خرمشهر بسیار حساب‌شده بود به نحوی که حتی بلافاصله بعد از فتح خرمشهر، نام این شهر را نیز تغییر دادند.

وی ادامه داد: اما با این همه دست خدا با حق بود و غیرت و مردانگی و توکل رزمندگان اسلام، این شهر را دوباره به کشور بازگرداند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول