اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

شهیده فاتحی‏کرجو‌ قابی مصور از ولایت‏پذیری است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دامغان گفت: شهیده "ناهید فاتحی‏کرجو" یکی از ستاره‏های درخشان انقلاب بود که زندگی کوتاه و هنرمندانه‏اش قابی مصور از پیوند واژه‏های مظلومیت، شجاعت و ولایت‌پذیری است.

شهیده فاتحی‏کرجو‌ قابی مصور از ولایت‏پذیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدحسن مرتضوی ظهر امروز در نشست صمیمی اعضای صالحین روستای برم، بیان داشت: یکی از آرزوهای انسان، ماندگاری توان و استعداد خود بوده و این‌گونه تلاش‏ها در حقیقت هنری است که انسان به واسطه آن در تاریخ پایدار خواهد ماند.

وی اظهار داشت: شهدا به واقع جایزه هنریشان را گرفتند و فیض شهادت را از دستگاه خالق هستی دریافت کردند و خواندن سرنوشتشان هر چند کوتاه، می‏تواند قلب‏ها را روشن و مسیر زندگی را معین کند.

فرمانده سپاه شهرستان دامغان با اشاره به شهیده ناهید فاتحی‏کرجو که شهید شاخص امسال سازمان بسیج مستضعفین است، گفت: وی دختر نوجوان 17 ساله‏ای است که مظهر ایثار، دفاع از ولایت و از خودگذشتگی بوده و باید از این شهید سال الگو بگیریم.

وی تصریح کرد: نوجوانی که در زیر سخت‏ترین شکنجه‏های ضد انقلاب حاضر نشد حتی ذره‏ای به این نظام لطمه وارد شود و با تقدیم خون خود از امام و انقلاب دفاع کرد و این نمونه ولایت‏مداری است و باید از او این موضوع را آموخت.

مرتضوی به سالروز عملیات بیت‏المقدس اشاره کرد و افزود: علت نام‏گذاری و رمز این عملیات به این دلیل بود که این عملیات در سال 61 هم‏زمان با حمله صهیونیست‏ها به بیت‏المقدس انجام شد و چون مصادف با ایام ولادت حضرت علی(ع) و ماه رجب بود، رمز این عملیات به نام علی بن ابیطالب(ع) لقب گرفت.

در پایان این نشست صمیمی، از مربیان حلقه‏های صالحین فعال دامغان قدردانی شد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول