اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم قزوین در مجلس:

خط سپاه همان خط ولایت است

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها از هیچ جریان سیاسی خط نمی‌گیرد، بلکه تنها خط سپاه؛ همان خط ولایت است.

خط سپاه همان خط ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی ظهر امروز در مراسم تشکیل ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل (ره) شکل گرفت و آن روزی که ایشان این فرمان را صادر کردند کمتر کسی فکر می‌کرد که این ثمره انقلاب آنقدر شکوفا شود که به بار نشیند و اگر سپاه نبود کشور هم امروز به اینجا نمی‌رسید.

وی ادامه داد: کسانی که در بدو تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن حضور داشتند بسیار شجاع بوده و در هشت سال دفاع مقدس خود را برای هر حادثه‌ای آماده کرده بودند.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه داد: امروز تمام دنیا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واهمه دارند و بسیاری از ارتش‌های جهان پیشنهاد کرده‌اند تا ارتش آن‌ها هم از این نهاد مقدس الگو‌گیری کنند.

این مقام مسئول حضور خود را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخاری بزرگ دانست و خطاب به سپاهیان حاضر در جلسه گفت: سپاهیان باید روحیه اوایل انقلاب و جنگ را داشته باشند و هر کس این روحیه را داشته باشد به یک انسان موفق تبدیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: سپاه را باید با قداست حفظ کنیم و هر موقعی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خطر باشد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید وارد میدان شود و این یک وظیفه مهم برای این نهاد مقدس است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول