اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سی‌امین سالگرد آزادسازی خرمشهر

اسناد هویتی 30 سردار شهید زنجان رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ادارات استان زنجان گفت: به مناسبت سی‌امین سالگرد آزادسازی خرمشهر از اسناد هویتی 30 سردار و فرمانده استان زنجان رونمایی می‌شود.

اسناد هویتی 30 سردار شهید زنجان رونمایی می‌شود

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد تعدادی از رزمندگان بسیجی عملیات بیت‌المقدس در استان زنجان تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اسناد هویتی شهید ابوالفضل پاک داد که در سال 61 در عملیات فتح‌المبین به شهادت رسیده است، رونمایی می‌شود، افزود: اباصلت باقری نیز از دیگر شهدا و سردارانی است که اسناد هویتی وی همزمان با سوم خرداد رونمایی می‌شود.

مسئول بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه شهید اباصلت باقری در عملیات بیت‌المقدس به فیض شهادت رسیده‌اند، اضافه کرد: از اسناد هویتی شهید سردار قامت بیات نیز به عنوان نخستین فرمانده تیپ مستقل الهادی و اسناد هویتی شهید محمد (ناصر) اشتری، حاج میرزا علی رستم‌خانی، شهید احمد یوسفی، سهراب اسماعیلی، روح‌الله شکوری و حمید احدی نیز به مناسبت سوم خرداد رونمایی می‌شود.

هادی‌نژاد رونمایی از اسناد هویتی شهید کمال‌الدین جان‌نثار، مجتبی رهبری، ناصر اجاقلو، ابوالفضل نوری، طاهر اجاقلو، محمدرضا فتحی و رسول بابایی نیز خبر داد.

وی با اشاره به رونمایی از اسناد هویتی شهید مهدی پیرمحمدی به عنوان فرمانده گردان ولی عصر (عج) که در عملیات فتح‌المبین به شهادت رسیده است، اضافه کرد: اسناد هویتی شهید عبدالحسین صدر محمدی، کمال قشمی، رضا زلف‌خانی نیز رونمایی می‌شود.

مسئول بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه شهید اکبر منصوری در دوران دفاع مقدس فرمانده گردان سلمان بوده که در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیده است، خاطر نشان کرد: از اسناد هویتی این شهید و سرداران شهید حسین‌علی محمدی در منطقه بانه و امیرحسین جهانشاهی نیز رونمایی می‌شود.

هادی‌نژاد با بیان اینکه اسناد هویتی یعقوب علی‌محمدی معاون گردان غواصی ولی‌عصر(عج) و شهید حسن (رسول) باقری رونمایی می‌شود، تصریح کرد: شهید یعقوب علی‌‌محمدی در منطقه ام‌الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

وی با اشاره به اینکه از اسناد هویتی شهید ناصر شهبازی معاون اطلاعات عملیات لشکر 17 علی‌بن‌ابی‌طالب رونمایی می‌شود، اظهار داشت: اسناد هویتی علیرضا مولایی، یاور معروف خانی، غلامرضا رجبی و احمد احمدی نیز رونمایی می‌شود.

مسئول بسیج ادارات استان زنجان همچنین یادآور شد: در کنار گنجینه اسناد هویتی سرداران شهید که در استان زنجان رونمایی می‌شود، گنجینه‌ای از مشاهیر، علما و نخستین شهدای استان که قبلا رونمایی شده است نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است، که اسناد هویتی 30 سردار شهید ششم خرداد ماه سال جاری و با حضور مسئولان استانی رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول