اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

ایران نمی‌تواند به قول‌های غربی‌ها اطمینان کند/ صهیونیست‌ها دشمن قسم خورده مسلمین هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران نمی‌تواند به قول‌های ارائه شده از سوی غربی‌ها به صورت قطعی اطمینان کند و تجربه نشان داده که گفتار‌ غربی‌ها جز گرفتاری برای مسلمانان نتیجه‌ای ندارد.

ایران نمی‌تواند به قول‌های غربی‌ها اطمینان کند/ صهیونیست‌ها دشمن قسم خورده مسلمین هستند

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که مذاکرات 1+5 در بغداد تابع چه شرایطی است، اظهار داشت: گروه 1+5 چه بپذیرد و چه نپذیرد نظام جمهوری اسلامی ایران هسته‌ای شده و بهره‌مند شدن از این علم و دانش خواسته تمام ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به دنبال بهره‌مند شدن از دانش هسته‌ای در زمینه‌های صلح‌آمیز و استفاده از این علم در زمینه‌های پزشکی هستند، اضافه کرد: اگر رأی کشور‌ها در نشست 1+5 در بغداد حاکی از عدم رأی به حقانیت جمهوری اسلامی ایران باشد مذاکرات آنها در بغداد با شکست مواجه می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا ایران می‌تواند نسبت به گفتار‌ها و قول‌های غربی‌ها امیدوار باشد، تصریح کرد: ایران نمی‌تواند به گفتار‌ها و قول‌های ارائه شده از سوی غربی‌ها به صورت قطعی اطمینان کند و کشور‌های غربی به ملت عراق نیز وعده آزادی داده بودند اما این وعده‌ها جز گرفتاری برای ملت عراق نتیجه دیگری دربر نداشته است.

وی با اشاره به اینکه کشور‌های غربی با اشغال کشور‌هایی مانند عراق و افغانستان گرفتاری‌های مردم را افزایش داده‌اند، ادامه داد: مجامع بین‌المللی نیز در برخی از مواقع به وعده‌های خود در قطع‌نامه‌ها عمل نمی‌کنند و گفتار‌ها و قول‌های خود را زیر پا می‌گذارند.

موسوی با اشاره به نظر خود در مورد فشار لابی صهیونیست بر گروه 1+5 تاکید کرد: صهیونیست‌ها دشمن قسم خورده تمام مسلمانان و به ویژه مسلمانان آزادی‌خواه و شیعیان هستند و صهیونیست‌ها در بسیاری از مواقع کشور‌های دیگر را به جنگ با مسلمانان ترغیب و تشویق می‌کنند.

وی افزود: صهیونیست‌ها بدانند در صورتی که 1+5 نتیجه ندهد و قصد تعرض به جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند اسرائیل نخستین کشوری بوده که از صفحه روزگار محو می‌شود و در تیررس موشک‌های کشور ایران قرار می‌گیرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها باید به خود بیایند و در امورات کشور‌های دیگر دخالت نکنند، گفت: در کشور‌های اروپایی فرد حاکم نیست و افرادی مانند سارکوزی و مرکل نیز دست نشانده این کشور‌ها هستند.

وی اظهار داشت: شکست افرادی مانند مرکل و سارکوزی تأثیری بر روند مذاکرات 1+5 در بغداد ندارد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول