اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

انقلاب اسلامی ایران قلب تپنده دنیاست

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران قلب تپنده دنیا است گفت: وظیفه ما بسیار سنگین است و امیدواریم که بتوانیم در انجام این وظیفه موفق بوده و به مردم خدمت کنیم.

انقلاب اسلامی ایران قلب تپنده دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار دبیرکل و مسئولان جمعیت هلال احمر کشور فرا رسیدن میلاد با برکت حضرت زهرا(س)‌را تبریک گفت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی حد و مرز نشناخته و ادامه‌دهنده انقلاب انبیا و ائمه اطهار است.

وی با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: کل جهان در صحنه انقلاب انبیا مورد توجه است و انقلاب اسلامی ایران نیز دارای چنین ویژگی‌ مهمی است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه امام راحل بر صدور انقلاب تاکید داشتند افزود: امروز انقلاب ایران کل دنیا را فراگرفته و علاوه بر کشورهای اسلامی در اروپا و آمریکا نیز شاهد گسترش انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در تمام ابعاد زندگی بیان داشت:‌ در کشورهای اسلامی که حرکت بیداری شکل گرفته است مردم با مشکلات سیاسی روبه‌رو هستند و در کشورهای اروپایی نیز مردم با مشکل اقتصادی روبه‌رو هستند ولی تفاوتی ندارد چرا که اسلام پاسخگوی تمام ابعاد زندگی انسان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دنیا را فرا خواهد گرفت گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج)‌است.

آیت‌الله نوری‌همدانی جمعیت هلال احمر را بازوی توانمندی انقلاب اسلامی ایران در عرصه درمان و امدادرسانی دانست و تصریح کرد: امام سجاد می‌فرمایند شریف‌ترین عبادت خدمت کردن به برادران دینی است و شما نیز در زمینه فعالیت خود در حال خدمت کردن به آحاد جامعه هستید.

وی تصریح کرد: خدمات جمعیت هلال احمر مثبت، تاثیرگذار و پرارزش است و امیدواریم که خداوند به فعالان جمعیت هلال احمر توفیق خدمت بیشتر را بدهد.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه بعد از فتنه 88 به 10 استان مسافرت کرده است گفت: در این سفرها به مردم به صورت چهره به چهره سخن گفته و با علما، دانشگاهیان، مردم، مدیران دستگاه‌ها، قوای نظامی و... دیدار کردم.

وی با اشاره به اینکه مردم، اسلام و ولایت فقیه سه رکن اصلی انقلاب هستند اضافه کرد: مردم در انتخابات نهم دی و 22 بهمن خود را نشان می‌دهند و در دوران جنگ تحمیلی در عرصه‌های مختلف حضور یافته و با رهبری امام توانستند رژیم سلطنتی نامشروع شاه را سرنگون کرده و نظام ولایی را برقرار کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به سفر خود به کشورهای تانزانیا،‌ کنیا و روسیه بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران موجب سربلندی، عزت و افتخار ما شده است و همه باید قدر این انقلاب را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه در کشور کنیا افراد فقیر و محروم بسیار زیاد هستند افزود: این مردم علاوه بر نیازهای فرهنگی و تبلیغی از ما کمک مادی نیز می‌خواهند و امیدواریم که از لحاظ اقتصادی هم بتوانیم به این مردم کمک کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران قلب تپنده دنیا است خاطر نشان کرد: وظیفه ما بسیار سنگین است و امیدواریم که بتوانیم در انجام این وظیفه موفق بوده و به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول