اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

شیوه مدیریتی انقلاب اسلامی ایران در جهان الگوست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور شیوه مدیریتی انقلاب اسلامی ایران را یک الگو در جهان معرفی کرد و گفت: الگوی انقلاب اسلامی همه خلأهای الگوهای سرمایه‌‌داری و سوسیالیستی را پر کرده و روز به روز نیز با اقتدار بیشتری در جهان ظاهر می‌شود.

شیوه مدیریتی انقلاب اسلامی ایران در جهان الگوست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در نشست ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این تفکر که بسیج به دوران خاصی مربوط است، تفکری غلط بوده زیرا بسیج در همه دوران گذشته و در نقش‌های مختلف کارنامه درخشانی دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور بیان داشت: خیلی‌ها بعد از جنگ می‌گفتند که باید لباس بسیجی را در بیاوریم زیرا دیگر جنگ تمام شده و نیازی به بسیج نیست ولی اثرگذاری بسیج در زمینه‌های مختلف بعد از جنگ این ذهنیت را در جامعه پاک کرد.

وی حذف سازمان جهاد سازندگی و تبدیل آن به یک اداره را در ادامه همین تفکر دانست و گفت: با این نگرش که دیگر نیازی به روحیه بسیجی نیست، آمدند و جهاد سازندگی که یک نهاد انقلابی و پیشرو بود را منحل کرده و آن را به یک اداره تبدیل کردند.

نقدی با بیان اینکه بسیج مربوط به همه دوران‌ها است، ادامه داد: اگر روزی در عرصه جنگ نیازمند بسیج بودیم امروز نیز در عرصه سازندگی و خدمت ضرورت این نهاد احساس می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور دستور حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای تشکیل بسیج مستضعفان را اقدامی برای پر کردن خلأ جهاد سازندگی در کشور دانست و تاکید کرد: قدم اول در راه سازندگی و عمران و آبادانی در این کشور، نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش است که باید در این مورد بیشتر کار کنیم.

وی ابراز داشت: یادگار‌هایی از کار و تلاش مولای متقیان حضرت علی (ع) ‌در مدینه و چاه‌هایی که با دستان مبارک ایشان حفر شده گواه این است که کار و تلاش در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد و امروز اگر ما پیرو علی (ع) هستیم باید برای عمران و آبادانی کار و تلاش کنیم.

این مسئول کشوری در بسیج مستضعفان تصریح کرد: بسیج امتداد مردمی همه دستگاه‌ها و نهادهایی است که در این نظام مشغول کار و خدمت به این مردم هستند.

وی گفت:‌ امروز در کشور شاهد هستیم که چه تعداد مسجد و حسینیه به دست همین مردم و بدون کمک دولت ساخته می‌شود این موضوع بیش از هر چیز دیگری نشان می‌دهد که می‌توان با تکیه بر نیروی مردمی بسیاری از امورات به‌ویژه در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی را مدیریت کرد.

نقدی، شیوه مدیریتی انقلاب اسلامی ایران را یک الگو در جهان معرفی کرد و عنوان داشت: الگوی انقلاب اسلامی همه خلأهای الگوهای سرمایه‌‌داری و سوسیالیستی را پر کرده و روز به روز نیز با اقتدار بیشتری در جهان ظاهر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور یادآور شد: نماد تفکر اسلامی در انقلاب ما شهدا هستند.

نقدی با اشاره به هدف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گفت: ما رمز حرکت به جلو و محرک انسان‌ها را در تقرب به خدا می‌دانیم و نه هیچ چیز دیگری.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت:‌ مردم این استان در آزمون‌های مختلف سربلند بیرون آمده و امروز کارنامه‌ای درخشان در دست دارند.

اکبر نیکزاد افزود: در رژیم شاهنشاهی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سر سازگاری با حاکمان را نداشته و همواره با آن‌ها درگیر بودند که این موضوع یکی از دلایل عقب‌ماندگی این استان بوده است.

وی با بیان اینکه مردم این استان هیچ‌گاه در دوران شاه، ظلم و ستم را نپذیرفتند و حاکمان آن دوره نیز این استان را عقب نگه می‌داشتند و اجازه پیشرفت به آن‌ها نمی‌دادند.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با منابع و استعدادهایی که در این استان وجود دارد اگر چنین موانعی نبود اکنون استان کهگیلویه و بویراحمد در قله پیشرفت و آبادانی بود.

نیکزاد ادامه داد:‌ هر جا که این انقلاب به حضور و مشارکت مردم نیاز داشت، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بدون هیچ چشمداشتی در صحنه حاضر شدند و از این انقلاب و رهبری حمایت کردند.

وی با اشاره به رشادت‌های مردم این استان در طول دوران جنگ هشت ساله تصریح کرد: این استان هزار و 800 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

نیکزاد ابراز داشت: آخرین رشادت مردم این استان تقدیم هفت شهید دیگر به اسلام در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک بوده است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین حضور را در پای صندوق‌های رای در انتخابات‌های گذشته داشته است که این مهم نشان از ولایت‌مداری آن‌ها است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول