اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

شیفتگان انقلاب اسلامی از تمام ادیان الهی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: شیفتگان انقلاب اسلامی و رهبری از تمام ادیان الهی هستند.

شیفتگان انقلاب اسلامی از تمام ادیان الهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌پرور بعد‌از ظهر امروز در آیین سالگرد بزرگداشت کنگره سرداران شهید و 14 هزار و 600 شهید استان فارس اظهار داشت: کنگره سرداران شهید استان فارس از امتیازات ویژه و منحصر به فردی برخوردار بود که بسیاری از اتفاقات برای نخستین بار در یک کنگره رخ می‌داد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به دیدار پرشور مردم فارس با مقام معظم رهبری ابراز داشت: کنگره شهدای استان فارس نخستین کنگره‌ای بود که با دیدار مردم این استان با مقام معظم رهبری کار خود را آغاز کرد و این دیدار از اتفاقات به یاد‌ماندنی تاریخ فارس است.

وی گفت: کنگره سرداران شهید این استان همچنین نخستین کنگره‌ای بود که به مدت 17 روز به طول انجامید، در صورتی که به طور معمول کنگره‌ها یکی دو روزه برگزار می‌شدند.

غیب‌پرور حضور دو مرجع عالی‌قدر حضرات آیات نوری همدانی و مکارم شیرازی در این کنگره را از خصوصیات دیگر آن خواند.

وی اضافه کرد: ما در کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس از مقامات عالی‌رتبه قوای سه گانه کشور و امام جمعه موقت تهران نیز برای سخنرانی بهره بردیم که این نیز از اتفاقات تازه در کنگره شهدا بود. 

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای اهل سنت و شهدای دیگر ادیان الهی نیز از ویژگی‌های منحصر به فرد کنگره شهدای استان فارس بود.

وی گفت: ما در یادواره شهدای ادیان الهی متوجه شدیم که شیفتگان انقلاب اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری از تمام ادیان الهی هستند و این تنها مختص به شیعیان نیست.

غیب‌پرور تصریح کرد: اگر به شهدا تکیه کنیم در مقابل تمام معضلات فرهنگی بیمه می‌شویم و شهدا خود هدایت‌کننده و راهبر ما هستند.

مجتبی مینایی‌فرد رئیس کنگره سرداران شهید و 14 هزار و 600 شهید استان فارس نیز در ادامه ضمن ایراد گزارشی از روند شکل‌گیری کنگره و برنامه‌های آن گفت: باید با تمام ابزارهای فرهنگی و هنری بنا به سفارش مقام معظم رهبری برای گسترش فرهنگ شهادت و ایثار اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس در کنار تمام ویژگی‌هایش خالق ارزش‌های بسیاری بود که سرمایه جامعه ما شد.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول