اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان:

کمک‌های مالی به نمایشگاه کاسپین زنجان انجام نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان گفت: کمک‌های مالی به نمایشگاه کاسپین زنجان به نحو مطلوبی ارائه نمی‌شود.

کمک‌های مالی به نمایشگاه کاسپین زنجان انجام نمی‌شود

محمد جواد برجسته‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شرکت نمایشگاهی کاسپین زنجان از سال 83 فعالیت‌های خود را توسط بخش خصوصی آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همه مشکلاتی که داشت در سال 83 کلنگ‌زنی شد، افزود: فاز یک این نمایشگاه به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه با مشکلات خاصی مواجه بود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به آغاز فعالیت‌های نمایشگاهی این مجموعه با برگزاری نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه در سال 85 خاطرنشان کرد: در فاز نخست این مجموعه سه سالن، سه کریدور و سه فضای باز در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه تا سال 86 حدود 11 میلیارد و 800 میلیون تومان برای این مجموعه هزینه شده است، تصریح کرد: در فازهای بعدی میزان سرمایه‌گذاری در این مجموعه به 15 میلیارد تومان افزایش یافت.

برجسته‌نژاد با اشاره به مصوبات سفرهای هئیت دولت به استان زنجان برای کمک‌های تجاری به نمایشگاه کاسپین زنجان تصریح کرد: در این خصوص تنها 350 میلیون تومان به این نمایشگاه ارائه شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کاسپین از بزرگترین،مدرنترین و مجهزترین نمایشگاه‌های کشور است، افزود: نمایشگاه استان زنجان جزء پنج نمایشگاه برتر کشور است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به کمک‌های مادی به چنین نمایشگاه‌هایی در سطح کشور تصریح کرد: نمایشگاه کاسپین تنها نمایشگاه کشور است که با همت بخش خصوصی بدون دریافت کمک‌های دولتی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه توسط بخش خصوصی احداث شده و تا کنون نیز فعالیت‌های خود را به نحو مطلوبی انجام داده است، یادآور شد: برگزاری 40 نمایشگاه در سال از توفیقات این نمایشگاه محسوب می‌شود.

برجسته‌نژاد بر ضرورت حل مشکلات نمایشگاه کاسپین تاکید کرد و افزود: در سال گذشته 32 نمایشگاه در 18 دوره در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت.

برجسته‌نژاد با بیان اینکه نمایشگاه کاسپین زنجان صد درصد توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، تصریح کرد: ارق ملی و خدمت به استان زنجان و رشد و گسترش سرمایه‌گذاری بخش‌های مختلف نمایشگاهی موجب توسعه اقتصاد منطقه و جذب گردشگر و رشد استان می‌شود.

وی با اشاره به همکاری مطلوب مسئولان استان با نمایشگاه کاسپین زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است با توجه بیشتر مسئولان توان سرمایه‌گذاری در استان افزایش یافته و با توجه به افزایش هزینه‌های نمایشگاه، مسئولان توجه بیشتری به این امر کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان حمایت از نمایشگاه را موجب حفظ آن عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به خدمات قابل توجه این نمایشگاه در بخش‌های مختلف نمایشگاهی، حمایت مسئولان می‌تواند مشکلات این بخش را حل کند.

برجسته‌نژاد با اشاره به فعالیت 25 مرکز نمایشگاهی در کشور، یادآور شد: اکثر این مراکز در از طریق دولت حمایت می‌شوند و تنها چند نمایشگاه در دست بخش خصوصی است.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول