اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به طور همزمان صورت گرفت

آغاز به کار دو نمایشگاه بین‌المللی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان از آغاز به کار دو نمایشگاه همزمان در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد.

آغاز به کار دو نمایشگاه بین‌المللی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد جواد برجسته‌نژاد در حاشیه آغاز به‌کار این نمایشگاه‌ها در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: دومین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن، تکنولوژی نوین ساختمان و دومین نمایشگاه فروش سوغات، هدایا، صنایع دستی و گردشگری از یکم تا پنجم اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برپاست.

وی با بیان اینکه با توجه به استقبال مردم زنجان از برگزاری این دو نمایشگاه امسال نیز برای دومین بار این نمایشگاه برگزار شده است، افزود: در این دو نمایشگاه تولید‌کنندگان ملی و بین‌المللی حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان خاطر نشان کرد: در نمایشگاه فروش سوغات، هدایا، صنایع دستی و گردشگری، استان‌های مختلف کشور حضور دارند و سوغات و هدایای شهرهای مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با ارائه سوغات و صنایع دستی از نمایشگاه‌های مورد علاقه شهروندان زنجانی است، یادآور شد: تبادل فرهنگی بین استان‌های مختلف در قالب این نمایشگاه از اهداف برگزاری محسوب می‌شود.

برجسته‌نژاد رشد و توسعه صنایع داخلی و آشنایی همشهریان با آخرین تکنولوژی و تامین نیازها را از اهداف برگزاری نمایشگاه خانه مدرن، تکنولوژی نوین ساختمان برشمرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه‌ها از ساعت 15 عصر تا 21 شب بازدید کنند.

وی تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه را 80 شرکت داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: این دو نمایشگاه در فضایی بالغ بر 10 هزار متر مربع برگزار شده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه استقبال تولید‌کنندگان برای شرکت در این نمایشگاه مطلوب است، تصریح کرد: حضور تولید‌ کنندگان در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به نظارت و بازرسی‌های لازم بر نحوه قیمت‌گذاری کالاهای ارائه شده در نمایشگاه خاطرنشان کرد: در نمایشگاه مبلمان کالاها به صورت پیش فروش به همشهریان ارائه می‌شود.

برجسته‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کاسپین برای مردم زنجان نام‌آشنا است، یادآور شد: استقبال از نمایشگاه‌های برگزار شده این مهم را به خوبی ثابت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت هر ساله دو نمایشگاه پاییزه و بهاره به‌منظور تامین نیازهای اساسی مردم برگزار می‌شود، اظهار کرد: تا پایان سال نیز نمایشگاه بهاره در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان تصریح کرد: مقرر بود امسال نمایشگاه پروتئینی را در سالن ورزشی حجاب زنجان برگزار کنیم که به دلیل کمی استقبال مردم این نمایشگاه برگزار نشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های نمایشگاهی کاسپین زنجان خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌هایی که در شهر زنجان برگزار می‌شود به دلیل محدویت فضا و امکانات چندان مورد استقبال عموم مردم واقع نمی‌شود.

برجسته‌نژاد با بیان اینکه نمایشگاه کاسپین زنجان به عنوان نمایشگاه بین‌المللی در سال 90 توانسته بیش از 50 نمایشگاه را برگزار کند، افزود: امیدواریم از این فضا در استان به نحو مطلوب‌تری استفاده شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول