اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان خبر داد

برگزاری 5 نمایشگاه بهاره در استان زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از برگزاری پنج نمایشگاه بهاره در این استان خبر داد.

برگزاری 5 نمایشگاه بهاره در استان زنجان

حمید صدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نمایشگاه‌های بهاره در استان زنجان به منظور عرضه کالای مورد نیاز به مردم در روزهای پایانی سال برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرم‌دره در برگزاری نمایشگاه‌های بهاره مشارکت دارند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اذعان داشت: نمایشگاه‌های بهاره با برپایی 427 غرفه در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از روز 14 اسفند در استان زنجان آغاز شده است، افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها تا روز 29 اسفند در استان ادامه دارد.

صدری اذعان داشت: برنج، روغن نباتی، پودر شوینده و گوشت مرغ از جمله اقلامی است که در نمایشگاه‌های بهاره استان زنجان عرضه می‌شوند.

وی همچنین شیرینی، شکلات، لوازم خانگی، پوشاک و مبلمان منزل را نیز از اقلامی عنوان کرد که در نمایشگاه‌های بهاره استان زنجان عرضه می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: کالاهای مذکور با 10 تا 15 درصد تخفیف در نمایشگاه‌های بهاره استان زنجان عرضه می‌شوند.

وی اظهار کرد: عرضه مستقیم کالای بهاره در شهرستان زنجان در دو نمایشگاه کاسپین و سالن زیتون آموزش و پرورش صورت می‌گیرد.

صدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فروش فوق‌العاده و حراج اقلام مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال اضافه کرد: در این بخش نیز 154 غرفه در سطح استان زنجان برپا می‌شود.

وی شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره، طارم، ماهنشان و ایجرود را شهرستان‌هایی عنوان کرد که در برگزاری فروش فوق‌العاده مشارکت دارند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اذعان داشت: در غرفه‌های در نظر گرفته شده برای فروش فوق‌العاده پوشاک استان اقلامی از قبیل پوشاک با 15 درصد تخفیف به متقاضیان عرضه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به انجام بازرسی‌های صورت گرفته از انبارهای موجود در استان زنجان افزود: در حال حاضر هیچ گونه کمبود کالایی در انبارهای استان زنجان وجود ندارد.

صدری در ادامه با اشاره به توزیع سبد غذایی در بین کارکنان دولت افزود: در این زمینه تمهیدات لازم از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت اندیشیده شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول