اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد

برگزاری 2 نمایشگاه همزمان در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه‌ بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری دو نمایشگاه همزمان در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد.

برگزاری 2 نمایشگاه همزمان در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان

محمد جواد برجسته‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به استقبال بی‌نظیر مردم استان از برگزاری نمایشگاه‌های برپا شده در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان، دومین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن‌، تکنولوژی نوین ساختمان در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از یک تا پنجم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 4 هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌ بین‌المللی کاسپین زنجان بیان داشت: ارائه آخرین دستاوردهای صنایع لوستر، لوازم خانگی، مبلمان، فرش ماشینی، موکت، کف پوش و تکنولوژی‌های نوین ساختمان از اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور 75 شرکت فعال در این حوزه خاطرنشان کرد: 70 شرکت از تولید کنندگان داخلی در این نمایشگاه حضور دارند.

برجسته‌نژاد از حضور پنج کشور در این نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: این تولید کنندگان از کشورهای کره جنوبی، ایتالیا، فرانسه به عنوان نماینده در این نمایشگاه حضور دارند.

وی گفت: همزمان با این نمایشگاه بین‌المللی، دومین نمایشگاه فروش، سوغات، هدایا، صنایع دستی و گردشگری در این مکان برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه‌ بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 3 هزار متر مربع برگزار می‌شود، یادآور شد: ارائه سوغات و صنایع دستی از شهرهای مختلف استان از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با اشاره به اینکه تبادل فرهنگی شهرهای مختلف کشور در این نمایشگاه مورد توجه است، بیان داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و آغاز مسافرت‌های نوروزی آشنایی هرچه بیشتر با مراکز گردشگری و توریستی کشور از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برجسته‌نژاد یادآور شد: بازدید از این نمایشگاه‌ها برای عموم مردم از ساعت 15 عصر تا 21 شب آزاد است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول