اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد نخبگان استان زنجان خبر داد

حضور 150 تا 200 اختراع در نمایشگاه کوهساران زنجان

خبرگزاری فارس: معاون بنیاد نخبگان استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود 150 تا 200 اختراع در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد.

حضور 150 تا 200 اختراع در نمایشگاه کوهساران زنجان

سهراب رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: جشنواره اختراعات منطقه‌ای کوهساران از 23 تا 25 خرداد ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نام‌نویسی علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره از پنجم اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: علاقه‌مندان چهار استان زنجان، آذربایجان‌غربی و شرقی و اردبیل می‌توانند تا پنجم خرداد ماه سال جاری برای حضور در این نمایشگاه نام‌نویسی کنند.

معاون بنیاد نخبگان استان زنجان با اشاره به ادامه نام‌نویسی از علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایشگاه تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود، 150 تا 200 اختراع در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پس از اتمام زمان نام‌نویسی در این جشنواره داوری اولیه اختراعات از سوی داوران منتخب انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمان نمایشگاه نیز این اختراعات مورد ارزیابی داوران بنیاد ملی نخبگان قرار می‌گیرد.

رحمانی با اشاره به اختصاص غرفه برای همه اختراعات این چهار استان در زنجان تصریح کرد: پس از داوری اختراعات ارائه شده در این نمایشگاه، اختراعات تایید شده از حمایت‌های بنیاد نخبگان برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه صبح و عصر دایر است، افزود: علاقه‌مندان و مخترعان استان نیز می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.

معاون بنیاد نخبگان استان زنجان با بیان اینکه حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر از وظایف این بنیاد محسوب می‌شود، تصریح کرد: توجه به طرح‌های کسب و کار و تعاونی‌های دانش بنیان از برنامه‌های سال جاری در کنار توجه به سایر بخش‌ها است.

وی از برگزاری نمایشگاه اختراعات در استان زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور چهار استان کشور در زنجان برگزار می‌شود.

رحمانی از حضور استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل و زنجان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور نخبگان و استعدادهای برتر و مخترعان این چهار استان برگزار می‌شود.

 

*حضور شرکت‌های نوآور زنجانی در نمایشگاه کوهساران

معاون بنیاد نخبگان استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از حضور شرکت‌های نوآور در این نمایشگاه خبر داد و افزود: شرکت‌های نوآور در راستای تعامل بین مخترعان و صاحبان صنایع در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه زمینه گفت‌و‌گو و تبادل اطلاعات بین نخبگان و شرکت‌های نوآور ایجاد می‌شود، افزود: مشکلات مخترعان و شرکت‌های نوآور با تعامل و همکاری لازم حل می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول