اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان تاکید کرد:

ضرورت گسترش نمایشگاه کاسپین زنجان طبق طرح اولیه

خبرگزاری فارس: مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه تنها 15 درصد از طرح اولیه نمایشگاه بین‌المللی زنجان عملیاتی شده است، گفت: تکمیل طرح اولیه در حدود 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

ضرورت گسترش نمایشگاه کاسپین زنجان طبق طرح اولیه
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد جواد برجسته‌نژاد ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار داشت: نمایشگاه فرهنگ عاشورایی زنجان سال جاری با پیشنهادهای ارائه شده به صورت مطلوب‌تری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شد که مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفت.
وی با موفق ارزیابی کردن نمایشگاه فرهنگ عاشورایی سال جاری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی برای نمایشگاه سال آینده نمایشگاهی درخور شان امام حسین (ع) برگزار شود.
مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه طرح اولیه نمایشگاه بین‌المللی کاسپین بسیار بزرگ طراحی شده است، افزود: نمایشگاه حال حاضر تنها 15 درصد از طرح اولیه برای نمایشگاه است.
وی زنجان را در بین 31 استان کشور دارای رتبه 21 به لحاظ جمعیت عنوان کرد و گفت: نمایشگاه طراحی شده برای شهر زنجان جزو پنج نمایشگاه برتر کشور محسوب می‌شود که مجوز برگزاری نمایشگاه بین‌المللی هم دارد.
برجسته‌نژاد با اشاره به اینکه مبلغ 12 میلیارد تومان برای احداث نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان هزینه شده است، تصریح کرد: درآمد سالانه این نمایشگاه در حدود یک میلیارد تومان است که نیمی از آن صرف هزینه‌های جنبی نمایشگاه می‌شود.
وی بر لزوم گسترش نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان بر طبق طرح اولیه برای سود‌دهی تاکید کرد و افزود: گسترش نمایشگاه در حدود 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به نیمه کاره بودن برخی سالن‌های ساخته شده در نمایشگاه بین‌المللی کاسپین تاکید کرد: این سالن‌ها به درد هیچ کاری به غیر از نمایشگاه نمی‌خورد.
وی بر همکاری مسئولان استان زنجان حتی خارج از قوانین اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه در فرهنگ و نوع انتخاب مردم تاثیر قابل توجهی می‌گذارد.
برجسته‌نژاد با اشاره به انتقادات مطرح شده درباره اختصاص بخشی از محیط نمایشگاه به تولید کنندگان زنجانی گفت: به همه مجریان نمایشگاه تاکید شده است که سهم زنجانی‌ها را در این ‌ارتباط‌ رعایت کنند، ولی در برخی موارد خود زنجانی‌ها مایل به همکاری نیستند.
وی همچنین از پیگیری فاکتورهای صادر شده در دوران برگزاری نمایشگاه بین‌المللی زنجان اشاره کرد و گفت: همه فاکتورها تا وصول رضایت بازدید کنندگان پیگیری می‌شود.
مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزاری دو نمایشگاه ورزش و جوانان و صنایع گردشگری و ایرانگردی را از برنامه‌های پیش روی مجریان نمایشگاه بین‌المللی کاسپین خبر داد.
در ادامه جلسه علی‌رضا بهرام خانی عضو شورای شهر زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های معنوی مانند فرهنگ عاشورایی تصریح کرد: باید به دنبال ارائه توانمندی‌های هنری استان در قالب برگزاری نمایشگاه هم بود.
دیگر عضو شورای شهر زنجان با تبریک اقدام نیروهای نظامی کشور در نشاندن هواپیمای جاسوسی آمریکا، این اقدام را ناشی از توانمندی فرزندان انقلاب دانست.
مسعود‌رضا خوشنام بر لزوم نظارت بر اجرای نرخ‌های حمل و نقل عمومی به ویژه تاکسی‌ها تاکید کرد و گفت: مواد پروتیینی هم در استان با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌شود.
وی با اشاره به مراجعات پیمانکاران به شورای شهر برای دریافت مطالبات ناشی از انجام کار برای شهرداری زنجان اضافه کرد: باید مطالبات آنها پرداخت شود.
عضو شورای شهر زنجان همچنین از مراجعات مکرر مالکان واحدهای مسکونی خیابان دلجویی به اعضای شورای شهر زنجان خبر داد و گفت: این مردم نباید بیش از این معطل شوند و باید به درخواست‌های آنها توجه شود.
وی با اشاره به اعتراضات خبرنگاران حاضر در جلسه علنی شورای شهر زنجان بر لزوم تشکیل به موقع جلسات علنی و کمیسیون‌ها تاکید کرد.
خوشنام پارکینگ را مهم‌ترین مشکل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان اعلام کرد و افزود: باید برای این مشکل فکری شود.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول